N6230 screensaver med ur
Fra : Peer K

Dato : 09-12-04 14:26

Hej,

Min Nokia 6230 har bestemt sig for at lade være med at slå over på den
sorte screensaver med uret. Det betyder, at den kun slår konstrasten ned
på skærmen - og derfor bruger en pokkers masse batteri. Ikke så fedt.

Men jeg kan ikke få den til at vise screensaveren igen. Jeg har fedtet
rundt i menuen under Displayindstillinger og pauseskærm, men har ikke
fundet noget, der virker....

Nogen ideer?

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 10-12-04 13:29

I meddelse: 41b85279$0$267$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
griflede Peer K:
> Min Nokia 6230 har bestemt sig for at lade være med at slå over på den
> sorte screensaver med uret. Nogen ideer?

Idéer? Næh... Især ikke fordi det IKKE er muligt at slå det fra ... Så det
må en fejl der er opstået i softwaren... Hvis du har prøvet at slukke og
tænde, skal den sikkert forbi et værksted...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Peer K

Dato : 10-12-04 14:18

Daniel Alstrup wrote:

> Idéer? Næh... Især ikke fordi det IKKE er muligt at slå det fra ... Så det
> må en fejl der er opstået i softwaren... Hvis du har prøvet at slukke og
> tænde, skal den sikkert forbi et værksted...

Nu har jeg så ikke for vane at slukke min telefon så tit - jeg tror
sidst var for et par måneder siden. Men nu prøvede jeg lige. Det tog
megen overtalelse at få den til at tænde igen. Skulle prøve 4-5 gange
før det lykkedes... Så du har nok ret i, at den skal en tur forbi et
værksted.

Bare godt jydsk træls at undvære den..

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 13-12-04 12:13

I meddelse: 41b9a208$0$290$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
griflede Peer K:
> [...]
> megen overtalelse at få den til at tænde igen. Skulle prøve 4-5 gange
> før det lykkedes... Så du har nok ret i, at den skal en tur forbi et

Det med at tænde den, har min også... når man ved det, er det ikke noget
problem. Man skal bare holde knappen inde længere tid end man ellers
ville... så tænder den fint første gang.

--
Hygge...
Daniel