Samsung D500 ?? Hvornår ??
Fra : *trads*

Dato : 08-12-04 20:35

Hej
Er der nogen der ved hvornår den nye Samsung D500 kommer i handel ????

http://www.samsung.com/se/products/mobilephone/gsm/sgh_d500.asp

Mvh
Henrik Olesen
www.olesenbanden.dk

Fra : Kostas

Dato : 09-12-04 08:48

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> wrote in news:zHItd.146$4%6.21
@news.get2net.dk:

> Hej
> Er der nogen der ved hvornår den nye Samsung D500 kommer i handel ????

> [...]

Er den der ikke allerede - mener jeg så på mobilpriser at nogle butikker
havde den...

mvh

Kostas

PS: lækker telefon iøvrigt - hvis det holder i længden med det tastatur der
skal skydes ud under skærmen.

Fra : *trads*

Dato : 09-12-04 16:17

> Er den der ikke allerede - mener jeg så på mobilpriser at nogle butikker
> havde den...

De skriver at den forventes på lager om nogle dage - - men det har der stået
længe nu !