Nogen der kan opgradere en P900)
Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 08-12-04 18:07

Jeg leder efter en dansk forretning, som kan flashe en SE P900 med
P910-firmware. Nogen der kan hjælpe?

Lars

Fra : Søren Blom

Dato : 08-12-04 19:25

<jubija@yahoo.dk> skrev
> Jeg leder efter en dansk forretning, som kan flashe en SE P900 med
> P910-firmware. Nogen der kan hjælpe?

TeleCare kan.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 09-12-04 09:08

On Wed, 8 Dec 2004 19:24:49 +0100, "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

><jubija@yahoo.dk> skrev
>>

>TeleCare kan.

Ved du hvad de tager for det? - deres hjemmeside er mildest talt lidt
blank mht. priser og konkrete serviceydelser

lars

Fra : Bjarnep

Dato : 09-12-04 17:05

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter en dansk forretning, som kan flashe en SE P900 med
> P910-firmware. Nogen der kan hjælpe?
>
> Lars

Hej Lars, jeg kan ikke dy mig,
jeg er nødt til at spørge om hvorfor,
og er det noget jeg også kunne tænke mig?
ejr af en P900
BjarneP

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 09-12-04 18:17

On Thu, 9 Dec 2004 17:04:37 +0100, "Bjarnep"
<bjarne.pedersen@-fjern-mail.dk> wrote:

>Hej Lars, jeg kan ikke dy mig,
>jeg er nødt til at spørge om hvorfor,
>og er det noget jeg også kunne tænke mig?
>ejr af en P900
>BjarneP

Min interesse er først og fremmest at slippe for begrænsningen med kun
at kunne sætte 128 MB i. Med den nye version er der ingen
begrænsninger. ligesom den også understøtter Duo Pro.
Men der er også nogle andre forbedringer, bl.a. html email, bedre
browser m.v.

du kan læse meget om det i p800/p900/p910 forummet på www.esato.com

Lars

Fra : Peter Thomsen

Dato : 09-12-04 20:26

> [...]
> begrænsninger. ligesom den også understøtter Duo Pro.
> Men der er også nogle andre forbedringer, bl.a. html email, bedre

Sorry drenge, men så vidt jeg ved, kan du ikke opgradere fra 900 til 910i,
da der er for meget hardwareforskel.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 09-12-04 21:12

On Thu, 9 Dec 2004 20:25:43 +0100, "Peter Thomsen"
<herviljegikkehavereklamepostFJERN@FJERNhotmail.com> wrote:

>Sorry drenge, men så vidt jeg ved, kan du ikke opgradere fra 900 til 910i,
>da der er for meget hardwareforskel.

Well, daddy - så ved du ikke nok. For det kan godt lade sig gøre og
mange har allerede gjort det.