Batteriadvarsel i SE..?!?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 08-12-04 10:37

Kan det passe at en SE K700i og K500i ikke kommer med advarsler når
batteriet er ved at løbe tør? De kommer med en lille lyd når den slukker og
det er så det

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Insight Data

Dato : 08-12-04 11:43

Ja, jeg oplevede nøjagtigt det samme på min egen K700 i de første
SW-versioner.
Får du opdateret softwaren får du væsentlig bedre standby-tid, og så har den
også "luft" til at sigen lyde før den går død.
Nyeste version er forøvrigt R2Y005, både i K500i og K700i.

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95

Fra : Anders

Dato : 08-12-04 12:05

Hvordan finder man lige ud af det...har en K700i ?
- har ikke meget forstand på det.

Mvh
Anders

Fra : Torben R

Dato : 08-12-04 17:15

Anders wrote:
> Hvordan finder man lige ud af det...har en K700i ?
> - har ikke meget forstand på det.
>
> Mvh
> Anders

Hej Anders,

Jeg har haft kontakt til Sony Ericson vedr. hvilken firmware etc.

Se her deres svar: (bemærk hvad de skriver vedr. den seneste firmware
version)

Har dog ikke selv haft mulighed for at opdatere, da jeg ikke har hverken
kabel eller sync. cradlen.

--
Torben R

Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Call Center.

Det er ikke muligt at opdatere firmware via Bluetooth. Dette kan kun ske
ved brug af enten en Sony Ericsson DSS-20 eller DSS-25 station, samt via
Sony Ericsson Update Service.

Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Call Center igen hvis vi
kan hjælpe dig yderligere.

Sony Ericsson Call Center wrote:

> [...]
venstre tryk stjerne - 1 gang til venstre tryk stjerne. Vælg service
info - Software info.

ved at klikke på følgende link.

DSS-25 før dette kan fungere.

Fra : Insight Data

Dato : 09-12-04 09:56

Sony Ericsson Call Center siger :

Enten er de dårligt orienteret om deres egne produkter, eller også er det et
gammelt svar.

R2L001 , frigivet i August 2004
R2AA003 , frigivet i Oktober 2004
R2Y005 , frigivet i November 2004

Desuden er der lige kommet en helt ny version R2AE033, men den fungerer kun
hvis du har Camera Driver version 3.10 eller nyere.

Fra : Anders

Dato : 13-12-04 10:38

Hvordan finder jeg ud af, hvilken software vers. der sidder i min K700i

Fra : Insight Data

Dato : 13-12-04 11:07

Som anført tidligere i tråden.

Fra : Anders

Dato : 13-12-04 11:32

Virker ikke på en K00i. men på en T630....

Fra : Insight Data

Dato : 13-12-04 12:57

Jo det gør, som på ALLE andre SE telefoner...........

Fra : Anders

Dato : 13-12-04 19:05

Har fundet ud af det. Det var lidt forvirrende på
den måde du skrev det på.

Har du en anelse på hvad der er i forskel på de 2 seneste sw vers. til
K700i - har den fra okt. 2004 i min.