Nokia PC suite
Fra : Kenneth Schiøtt

Dato : 07-12-04 23:39

Hejsa

Jeg har lige købt en Nokia 6610I for at kunne bruge den som modem, til den
bærbare således at når jeg er på øvelse har mulighed for at gå på nettet.

Men når jeg har installeret alle de drivere der nu skulle bruges, kan nokia
suite ikke finde tlf.

Men går jeg ind i device manager og kigger, kan jeg se at der mangles en
driver til usb, selvom denne skulle være installere.

Nogen der har denne driver eller ved hvordan jeg skal løse dette problem.

Jeg bruger windows XP Proffesionel

Fra : jan pedersen

Dato : 08-12-04 00:03

"Kenneth Schiøtt" <k_Schiott@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> driver til usb, selvom denne skulle være installere.
>
> Nogen der har denne driver eller ved hvordan jeg skal løse dette problem.

hvad hedder driveren den mangler??

JP

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 08-12-04 06:20

> nokia

Har du læst Brugervejledning til Nokia PC Suite side 14 punkt 6.1.3
Opdatering af driveren til infrarød forbindelse (kun med Windows XP) ?

Mvh. Søren.

Fra : Kenneth Schiøtt

Dato : 08-12-04 15:43

Hejsa

Jeg har ikke infrarød forbindelse, men via et kabel DKU-5

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 08-12-04 17:25

> Jeg har ikke infrarød forbindelse, men via et kabel DKU-5

Har du så læst Brugervejledning til Nokia PC Suite side 14 punkt 6.1.2
Tilføjelse af DKU-5- eller CA-42-kabelmodemmet

Mvh. Søren.

Fra : Kenneth Schiøtt

Dato : 08-12-04 15:42

hejsa

Det er en eller anden usb driver, ved ikke hvilken en det er..

men en USB device er det eneste der står.

Fra : Calle.

Dato : 08-12-04 17:34

Kenneth Schiøtt wrote:
> hejsa
>
> Det er en eller anden usb driver, ved ikke hvilken en det er..
>
> men en USB device er det eneste der står.

Nok fordi at PC-suite er afkrydset til at køre med USB kabel
--
Calle.