Samsung E710 og Telmore?
Fra : vet

Dato : 07-12-04 19:48

Jeg overvejer at købe en Samsung E710. Har simkort fra Telmore.
Har læst at der kan være problemer med ovenstående kombination. Er der nogen
der kan kaste lys over om der er problemer og givet fald hvilke?

Kan man i daglig brug se på E710 at den har noget med OL at gøre?

Vh Jens

Fra : Anders

Dato : 07-12-04 20:58

Du kunne jo starte med at kontakte Telmore, og høre, hvordan de forholder
sig til dit problem..

Mvh
Anders

Fra : Christian

Dato : 08-12-04 12:14

"vet" <vet@ofir.dk> wrote in message
> [...]
nogen
> der kan kaste lys over om der er problemer og givet fald hvilke?

Der er forskel på simkortene fra Telmore. De nyeste kort har noget ekstra
memory, og min erfaring er, at de nye ikke kan bruges i en E700, men de
gamle kort kan godt.

Måske det samme gælder for en E710.

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-04 21:10

"Christian" skrev i en meddelelse
> Der er forskel på simkortene fra Telmore. De nyeste kort har noget ekstra
> memory, og min erfaring er, at de nye ikke kan bruges i en E700, men de
> gamle kort kan godt.

Så har jeg hørt den med... jeg havde mit "nye" simkort fra telmore siddende
i min E700 , og der virkede den helt fint...
men som sagt prøv enten temores support..ellers kan du gå ud på
www.mobildebat.dk og spørge der...der får man som regel et svar meget
hurtigt...( der er en masse mobil-nørder der )

Anders S

Fra : Christian

Dato : 13-12-04 09:59

"-= Mr. 3060 =-" <snabel(a)kabelmail.dk> wrote in message
> Så har jeg hørt den med... jeg havde mit "nye" simkort fra telmore
siddende
> i min E700 , og der virkede den helt fint...
>
> Anders S

Tja, det var bare min erfaring, baseret på 2 Telmore kort og 2 E700
telefoner.

Det 'gamle' Telmore kort virkede i begge telefoner, og det 'nyt' virkede
ikke i nogen af telefonerne.

Derfor gættede jeg på, at det var det 'nye' kort og telefonerne, der ikke
kunne sammen.

Fra : Anja Nielsen

Dato : 17-12-04 23:21

Jeg havde det omvendte problem. Jeg har haft telmore siden 2000, og da jeg
fik min E700 virkede den ikke med mit simkort. Jeg fik tilsendt et nyt, og
siden har det virket upåklageligt.
Anja