HL2/CS:S?
Fra : Brian Hansen

Dato : 12-12-04 02:52

Hey there.

Har hentet og install. "Punk Ass Fraggers CS Source Map Pack #1", men jeg kan ikke spille/finde dem?
Så vidt jeg kan forstå, skal man bare smide mappen "CS-SOURCE" over i mappen Valve\Steam!
Men kan ikke se dem under "Create Server". Har sågar prøvet at nøjes med mappen "CSTRIKE FOLDER",
som ligger i mappen "CS-SOURCE", men intet virker?
Hvad gør jeg forkert?

Under "Options" er der en "Test Speaker Settings", men,,, øh,,, hva' gør den? Hér går den på nettet,
ser så et rum fra oven, med en mand (vil jeg tro) stående i midten, høre knirken, knagen og en baggrunds rumlen,
men der sker intet, ku' forstille mig at det er noget med at bevæge manden rundt i rummet, hvorefter lyden "flytter"
sig i forhold til... Men jeg kan nada, oven i købet prøvet at være tålmodig og lade nogle min. gå, men ingen forskel!

Apropos CS:S, nogen bud på hvornår man kan bruge bot's, må være ret træls for de andre at ha' sådan en newbie rendende rundt?

Lige inde og lege lidt med Deathmatch, men dér har jeg noget af en fejl: Det lille "vindue" (i mangel af bedre at kalde det),
hvor der står ens ammo til den pågældende gun man render rundt med er ikke stort nok!
Hvis man forstille sig at "vinduet" er delt op i fire lige stor felter, så er det kun det øverste til venstre jeg kan se
og så er det altså ikke nemt, andre der har været udsat for det samme Er ikke nået så langt i selve HL2,
så jeg ligefrem har fået et våben, så ved ikke om problemet er det samme dér.

--
Mvh.

Brian Hansen

Fra : David Lebech

Dato : 12-12-04 12:02

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mappen "CSTRIKE FOLDER",
> som ligger i mappen "CS-SOURCE", men intet virker?

Mappacken har en cstrike mappe. Denne mappes indhold skal kopieres ind i
Steam\SteamApps\din@bruger\counter-strike source\cstrike så virker det.

> [...]
> sig i forhold til... Men jeg kan nada, oven i købet prøvet at være
> tålmodig og lade nogle min. gå, men ingen forskel!

Du skal ikke kunne flytte manden. Du skulle gerne bare høre en stemme sige:
front left, center, front right osv. alt efter hvilken højtaler opsætning,
du har.

> Apropos CS:S, nogen bud på hvornår man kan bruge bot's, må være ret træls
> for de andre at ha' sådan en newbie rendende rundt?

Mon ikke der kommer bots på et tidspunkt. Indtil da må du jo bare øve dig :)

Mvh
David Lebech

Fra : Brian Hansen

Dato : 13-12-04 02:31

David Lebech wrote:

> Mappacken har en cstrike mappe. Denne mappes indhold skal kopieres ind i Steam\SteamApps\din@bruger\counter-strike source\cstrike
> så virker det.

Okay, prøver jeg. Bare træls det ikke står bedre nogen steder!

> Du skal ikke kunne flytte manden. Du skulle gerne bare høre en stemme sige: front left, center, front right osv. alt efter hvilken
> højtaler opsætning, du har.

Hmm, det gør jeg altså ikke, kun den før omtalte "støj"?

> Mon ikke der kommer bots på et tidspunkt. Indtil da må du jo bare øve dig :)

Tja, der er vel kun én vej... lol

--
Mvh.

Brian Hansen

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 12-12-04 18:31

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Apropos CS:S, nogen bud på hvornår man kan bruge bot's, må være ret træls
for de andre at ha' sådan en newbie rendende rundt?

Prøv og gå ind i consolen, og skriv bot_add .. Virker det ?

/Anders

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-12-04 21:17

"Matthias H Matthiessen" wrote

> Prøv og gå ind i consolen, og skriv bot_add .. Virker det ?

Kommer jo an på hvad du mener med "virker"
Kommandoen er der ganske vist, men den har ingen virkning

- Peter

Fra : BuFFerz

Dato : 12-12-04 19:13

> Apropos CS:S, nogen bud på hvornår man kan bruge bot's,
> må være ret træls for de andre at ha' sådan en newbie rendende rundt?

Det skal du ikke tænke på - vi elsker at skyde dig ;)

Fra : Brian Hansen

Dato : 13-12-04 02:35

BuFFerz wrote:

> Det skal du ikke tænke på - vi elsker at skyde dig ;)

Havde jeg ligesom på fornemmelsen, men alligevel.

--
Mvh.

Brian Hansen