musen er bagefter
Fra : S.B.

Dato : 10-12-04 23:40

Hvad kan det skyldes at når jeg spille MOH at musen sådan er lidt bagefter?
lidt svært at skyde nogen når ens sigte kommer haltende et ½ sekund efter,
ofte komme man så til at dreje sig for langt og man rammer ikke noget, eller
skal til at bakke igen

maskinen burde være kraftig nok, lagt over hvad kravene er i hvertfald

Søren

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 11-12-04 00:53

Hvad er det for en mus?
De billige optiske er totalt ubrugelige til spil, og hvis de så også er
haleløse, er det helt galt.

/Ole

Fra : S.B.

Dato : 11-12-04 01:58

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det for en mus?
> De billige optiske er totalt ubrugelige til spil, og hvis de så også er
> haleløse, er det helt galt.
>
> /Ole

Optisk er den ikke, men den er da haleløs
kunne være man skulle investere i en med ledning
så sparer man da også batterierne

Søren

Fra : S.B.

Dato : 11-12-04 02:52

> [...]
>>
> Optisk er den ikke, men den er da haleløs
> kunne være man skulle investere i en med ledning

Nogen der kan anbefale en god mus
alle dem der sælges i dag ser ud som noget optisk, stort set

Søren

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 11-12-04 03:48

S.B. wrote:
> "S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kan anbefale en god mus
> alle dem der sælges i dag ser ud som noget optisk, stort set
>
> Søren

Er det også. gennnem de 4-5 år jeg har gamet CS har jeg haft boomslang
2000, microsoft IE 3.0, logitech mx500, logitech mx510 og senest trådløs
mx1000 også fra logitech. Min mx1000 er sådan set på højde med min mx510
hvis ikke lidt bedre, ingen forsinkelser eller noget den reager med det
samme ingen bøvl med batteriere, da det er genneop ladelige
batterier(li-an)som man ikke skal have ud og skifte, ved meget brug går
min mus først død efter 3-4 dage uden opladning, ved idle ca 9 dage. Når
man ikke bruger mus sætter man den i ladebasen, hvilket jeg vist ikke
helt har vendet mig til endnu :P selv efter 2-3 mdr. Jeg var enda udefor
at den ene side/overflade på min steelpad 4D kunne min mx510 med hale
ikke li, hvor min mx1000 bare æder begge sider.

Kan godt anbefale logitech's mx5xx serie med hale samt mx1000, MS iE 3.0
er også en god mus men ikke helt så god som logitech's.

Men en ting er hvor god en mus er, en anden er hvad der passer til ens
hånd, det skal man jo også tage højde for, samt evt. underlag. Hvad
bruger du engtlig ag underlag. jeg har da fundet ud af jeg kan ikke
bruge min bordplade skal have en musmåtte, da der er riller i bordpladen.

Til slut kan jeg nævne at jeg også af og til gamer moh har hele serien
og har gamet det med IE 3.0 og op efter op til mx1000.

Hygge og god mus jagt :)

AngelFire *KUK*

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 11-12-04 07:09

> Nogen der kan anbefale en god mus
> alle dem der sælges i dag ser ud som noget optisk, stort set
>
> Søren

Jeg har lige fået en Logitech MX900, den er jeg helt pjattet med. Den er med
Bluetooth, og så har du jo en dongle til det samtidig. Ellers skal du have
en MX700, hvis du ikke vil oftre så meget. Det nyeste skud på stammen er
MX1000, der er lasermus, men den er lidt anderledes udformet, og det er ikke
alle, der kan vænne sig til den. Men Logitech styrer (IMHO) og fra MX500 og
op, kan de bruges til spil.

/Ole

Fra : Mads

Dato : 11-12-04 10:32

On Sat, 11 Dec 2004 02:51:33 +0100, "S.B."
<sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> wrote:

>Nogen der kan anbefale en god mus

Logitech. Alt fra MX5xx og opefter

>alle dem der sælges i dag ser ud som noget optisk, stort set

Optiske mus er skam bedst. Meget bedre en de gamle kuglemus
som var følsommer overfor snavs og ujævnheder i underlaget.

mvh Mads

Fra : Klaus G.

Dato : 11-12-04 09:05

> De billige optiske er totalt ubrugelige til spil, og hvis de så også er
> haleløse, er det helt galt.

Måske i starten da de tråsløse mus kom frem der kunne være et delay problem.
Eller hvis man køber det billigste af det billigste. Man kan roligt købe en
god Logitech Trådløs mus, uden at være nervøs for delay.

Underligt som gamle defekter kan have en tendens til at få folk til at tro
de stadig eksistere...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 11-12-04 11:15

> [...]
> eller skal til at bakke igen
>
> maskinen burde være kraftig nok, lagt over hvad kravene er i hvertfald

Når du starter spillet op er der mulighed for at vælge et eller andet med
Shadows mener jeg. Du kan vælge mellem 1.1 og 2.0 tag den, den ikke står på
når du starter op. Det hjalp ved mig

Fra : Tom Stryhn

Dato : 11-12-04 20:41

Det har jo ikke noget at gøre med musen... Det kan aldrig give delay på den
måde, det er fordi systemet ikke er hurtigt nok til at trække spillet
ordenligt, prøv evt at sætte opløsningen ned, eller slå nogle ting fra så
systemet ikke skal tygge så meget. Bedste byd ville være det med shadows, da
det giver forholdsvis meget... Sgu da ikke noget under at HW producenterne
tjener så mange penge når folk som det første tror det er musens skyld?!

Fra : Søren

Dato : 11-12-04 21:16

> [...]
> lidt svært at skyde nogen når ens sigte kommer haltende et ½ sekund efter,
> ofte komme man så til at dreje sig for langt og man rammer ikke noget,

hvis det er pacific asault er der en patch der retter det.

Fra : S.B.

Dato : 12-12-04 00:29

"Søren" <s.i(fjern)@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse

> "S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

hvis det er pacific asault er der en patch der retter det.

det er det netop, har du et link til den path?

Fra : Mads

Dato : 12-12-04 00:42

On Sun, 12 Dec 2004 00:29:03 +0100, "S.B."
<sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> wrote:

>det er det netop, har du et link til den path?

Det kan vel ikke være så svært at finde.
Ind på EA's website og finde MOHPA, så ligger
den under downloads

http://www.eagames.com/official/moh/pacassault/us/downloads.jsp

Fra : S.B.

Dato : 12-12-04 00:54

> "Søren" <s.i(fjern)@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse

> hvis det er pacific asault er der en patch der retter det.
>
> det er det netop, har du et link til den path?

Tror jeg har fundet det, hvis det passer med det fylder 63,5 mb

/S