WOW-beta hvornår?
Fra : Jakob Værge

Dato : 10-12-04 20:33

Jeg har hørt mellem den 11 og 13ende, men er der nogen som ved noget?

Fra : Simon Nejmann

Dato : 10-12-04 21:09

On Fri, 10 Dec 2004 20:33:20 +0100, "Jakob Værge"
<Zalasta_Quikos@hotmail.com> wrote:

>Jeg har hørt mellem den 11 og 13ende, men er der nogen som ved noget?

Hvis du gerne vil have en dato, så nej - ingen ved noget (ok, Blizzard
gør forhåbentligt, men de siger intet).
Det sidste nye er den her, post fra den 10. december:
**
The Blizzard Europe team is working day and night to bring World of
Warcraft to you as quickly as possible. Very soon we’ll start testing
the localized versions, and as soon as we're sure this works correctly
we’ll move on to the European Final Beta Test.

There will be no additional batch of beta testers added with the start
of the localization testing. The next batch of beta testers will
include those who bought the pre-order box through the official
Blizzard European Pre-Order campaign. This batch will be added at the
start of the European Final Beta Test.

More information will be available soon.
Thundgot
Community Manager, English
Blizzard Europe
**

Hvad "soon" så betyder, tja der er dit gæt lige så godt som mit...

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Klaus G.

Dato : 10-12-04 22:00

> Hvad "soon" så betyder, tja der er dit gæt lige så godt som mit...

Og som der er en anden der skriver " In my experience that could be
tomorrow, next week, or next month :P "....

url:
http://en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=25050&p=1#post25050
--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Zif

Dato : 11-12-04 12:04

Det mest sandsynlig er nok 31 december. Hvorfor skulle de dog lade
en Final beta test kører så længe.

Tag f.eks. den sidste test på de amerikanske servere, den kørte ca. 1 uge,

hvorfor skulle de lave det anderledes. Den sidste test er jo bare til at
stresse
serverne.

Zif

Fra : Simon [2700]

Dato : 11-12-04 12:30

> Tag f.eks. den sidste test på de amerikanske servere, den kørte ca. 1 uge,
synes jeg havde hørt den sidste her skulle køre 4 uger et eller andet
sted...
mvh.Simon

Fra : Zif

Dato : 12-12-04 11:36

Det er i hvert fald ikke officielt overhovedet, men man har da lov at håbe.
Og det ville
den jo også komme til vist den startede 31 dec., for spillet bliver først
udgivet i slutningen af januar.

Zif

Fra : Ged

Dato : 12-12-04 13:39

On Sun, 12 Dec 2004 11:36:07 +0100, "Zif"
<xxxfiles@get2net.dkFJERNDETTE> wrote:

> [...]
>Og det ville
>den jo også komme til vist den startede 31 dec., for spillet bliver først

Blizzard har ikke lovet at spillet bliver udsendt sidst i januar -
blot første kvartal 2005. At nogle forhandlere har sagt noget andet er
en anden ting.

Den sidste betatest på US varede vist nærmere 2 uger end 1 uge.

De 4 uger du har hørt er kun gætværk ud fra at folk mente den kom midt
i december og blev udgivet sidst i januar og at der så skulle være en
uge til at rydde op på serverne og køre lidt hardware test inden
retail release.

Den generelle holdning på diverse WoW fora er at final beta begynder
omkring den 17. eller i hvert fald før jul. Når det drejer sig om
Blizzard og datoer så tro ikke på noget før du står med det i hånden.