RTCW: jeg har kortvarig "lag"? udgående tr~
Fra : morten

Dato : 10-12-04 16:23

Hej alle, jeg vil blive mægtig glad hvis der var et klogs hoved som måske
kunne hjælpe mig med dette problem. Jeg har min xp servicepack 2 computer
(kun 1 computer) tilsluttet internettet (ADSL) men når jeg spiller RTCW, så
ca. hver 1-3 minuts mister jeg ligesom forbindelsen i ca. 4-6 sekunder.
Computeren er ret ny og grafikkortet er 4GL. Den virkede fint for en måned
siden og den virker stadigvæk også fint når jeg spiller doom3 så det har
ikke noget med cpu'er bliver for varm at gøre. Med min sygate firewall kan
jeg se at når jeg mister forbindelsen så falder den udgående traffik til 0
medens indkommende traffik forøges meget. Jeg har prøvet at formatere
harddisken og geninstallere XP men problemet er det samme uanset jeg bruger
servicepack 1 eller 2 til XP :(. Hvad kan problemet mon være?

Fra : morten

Dato : 10-12-04 16:41

Jeg glemte måske lige at sige at jeg heller ikke har problemet it RTCW
singleplayer. Kun RTCW multiplayer.

Fra : Kasper Aae

Dato : 11-12-04 14:18

On Fri, 10 Dec 2004 16:22:53 +0100, "morten" <aboa@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>jeg se at når jeg mister forbindelsen så falder den udgående traffik til 0
>medens indkommende traffik forøges meget.

Kan du ikke se hvilket program eller hvilken process der er skyld i at
den indgående trafik bliver så meget højere?

--
Kasper Aae