Hvorfor virker det ikke
Fra : Helstrup

Dato : 10-12-04 13:52

Hej

Ungerne vil gerne spille Railroad tycoon 2 på computeren.

Men spillet kan ikke køre, der kommer besked om at spillet ikke
"understøtter NT4" vi køre med Xp pro.

Nogle bud??????

Fra : André Frost

Dato : 10-12-04 14:22

"Helstrup" <Privat8900@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Ungerne vil gerne spille Railroad tycoon 2 på computeren.
>
> Men spillet kan ikke køre, der kommer besked om at spillet ikke

Prøv at se på egenskaberne for programfilen til spillet, og sæt den til
Win98/ME under kompatabilitetsindstillingerne. Det hjælper forhåbentligt...

--
Frost

Fra : Kokloo

Dato : 10-12-04 19:17

Eller prøv evt. at downloade en patch til XP til det.
Prøv her (find spillet under "R"):
http://dlx.gamespot.com/search/search_files.html?filtertype=10&filtergenre=

Eller her: http://rt2.godgames.com/files.html

Hvis ikke det hjælper, så prøv at søge på google.dk

Brian

Fra : Boerge

Dato : 10-12-04 19:41

Kokloo wrote:
> Eller prøv evt. at downloade en patch til XP til det.
> Prøv her (find spillet under "R"):
> http://dlx.gamespot.com/search/search_files.html?filtertype=10&filtergenre=
>
> Eller her: http://rt2.godgames.com/files.html

Jeg ved ikke, om det hjælper dig, men jeg har spillet Railroad Tycoon II
på Windows XP Home.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-12-04 16:27

> Prøv at se på egenskaberne for programfilen til spillet, og sæt den til
> Win98/ME under kompatabilitetsindstillingerne. Det hjælper
> forhåbentligt...

Den løsning har ALDRIG hjulpet mig. Stod der noget med en autoexec.nt-fil?
Fordi så har jeg en løsning. Hent filen ned et sted fra og kopiér den ind i
Windows/system32 så varr der mange af de spil jeg havde problemer med, som
virkede...