[WINXPSP2] Dungeon Keeper 2 vil installere~
Fra : Mathias

Dato : 09-12-04 20:20

Hej alle...

Har lige fået det fantastiske spil Dungeon Keeper 2 af min onkel i
fødselsdags gave. Ahh, hvilke minder. Men nu har jeg spillet det i 2
uger, og lige pludselig vil spillet ikke starte mere.
Jeg får respons fra Windoze:

> DKII.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.
>
> Hvis du var midt i noget, har du muligvis mistet de oplysninger, du
> arbejdede med.

De fleste kender allerede smøren.

Jeg har prøvet alt.
Sold Out Software installeren foreslog at sætte kompatibilitets-niveauet
til Windows 2000, det virker bare ikke. 256 farver, 640x480 opløsning,
ingen visuelle temaer og deaktivering af avanceret input duer heller ikke.
Det hjælper ikke at installere til en sti uden mellemrum, f.eks.
C:\Programmer\Bullfrog\DKII.
Jeg kan overhovedet ikke få initialiseret spillet - ingen intro, jeg går
ud fra, at spillet ikke kan loades.
Jeg har prøvet at køre Troubleshooting guiden (*suk*), som siger at det
muligvis er virus. Nej, vel? Ingen virus.
Det hjælper ikke at opgradere spillet til v1.7. Det hjælper heller ikke
at lade være.

Hjælp mig!
Jeg har prøvet alt, undtagen den (selvfølgelig) åbenlyse løsning, jeg
ikke kender til .

Hvad gør jeg?
Nogle idéer?

Pfh. tak.

--
Mvh. Mathias | @: mathias *der* *bor* *på* mrside *i* dk 1
http://www.vitoo.dk/ - alle tiders community site 2

Fra : Jesper Nøhr Andersen

Dato : 10-12-04 16:47

Har du installeret andre programmer efter at du har installeret DK2? Det kan
jo være sådanne evt konflikter.

Prøv også at lukke så mange processer i taskmanager som muligt...

Ellers ingen forslag