Adsl fælles forum
Fra : johnny olesen

Dato : 19-05-01 13:40

Efter mange henvendelser er der nu oprettet et fælles forum
for adsl
det findes på adressen http://tele.n3.net

mvh

Johnny Olesen

E - mail joo@nyvej.dk
www http://www.nyvej.dk

Fra : MJ

Dato : 19-05-01 16:31

Fed side...

Provider error '80004005'

Unspecified error

/adsl/includes/common.asp, line 32

Mads

Fra : John Joe

Dato : 19-05-01 22:26

"MJ" <salg@rolator.dk> wrote in message
> Fed side...
>
> Provider error '80004005'
>
> Unspecified error
>
> /adsl/includes/common.asp, line 32

Microsofts's ISS-ASP servere i en nøddeskal.

Fra : johnny olesen

Dato : 22-05-01 17:35

Fejlen er rettet den var helt min
jeg havde glemt at give adgant til SQL databasen
sorry !!!

Fra : johnny olesen

Dato : 22-05-01 17:41

Fra : Morten B

Dato : 19-05-01 17:12

"johnny olesen" <joo@nyvej.dk> wrote in message
<snip>

Opslag er ikke velkommen i denne gruppe. De hører til i

Bortset fra det kan jeg ikke se hvad vi skal bruge det til når vi har denne
ganske udemærkede gruppe som oven i købet virker!

/Morten

Fra : johnny olesen

Dato : 22-05-01 17:40

Hej Morten

jeg havde fået en hel del hendvendelser vedr. fælles forum omkring ADSL
det er nu lavet om det vil blive brugt eller ej er en anden snak.
En årsag kunne være at mange som i deres daglige arbejde sidder bag en
firewall, ikke har adgang til newsgroups, da flere og flere firmaer vælger
at sotere dette fra efter alle disse sager vedr. børneporno.
disse mennesker har nu også adgang til at deltage nemlig via http:

mvh

johnny

Fra : John Sahl

Dato : 22-05-01 18:25

> [...]
vælger
> at sotere dette fra efter alle disse sager vedr. børneporno.

Så vil jeg da lige promovere et der har været til stede et stykke tid:

http://www.xdslinfo.dk/forum/display_forum.asp

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se en forsmag på vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Henrik Walther

Dato : 22-05-01 20:54

It's rumoured "johnny olesen" <joo@nyvej.dk> wrote:

> [...]
>firewall, ikke har adgang til newsgroups, da flere og flere firmaer vælger
>at sotere dette fra efter alle disse sager vedr. børneporno.

Jeg vil ikke udtale mig om dit initiativ dog gøre opmærksom på man
godt kan debatere i news grupper igennem HTTP, se eksempelvis
http://groups.google.com (der findes også deciderede webbaserede
newsapplikationer).

--
Henrik Walther
A dream is an answer to a question we have not yet learned to ask ourselves..

Fra : Finn Oluf Espersen

Dato : 19-05-01 22:44

"johnny olesen" <joo@nyvej.dk> skrev i en meddelelse
> Efter mange henvendelser er der nu oprettet et fælles forum
> for adsl
> det findes på adressen http://tele.n3.net

Siden virker fint hos mig

Finn