Online bridge
Fra : Casper Bang

Dato : 09-12-04 10:53

Hej,

Min far er ret interesseret i bridge (jeg fatter ikke selv en brik af det
spil), og kunne godt tænke sig at spille det online.
Kender nogen af jer til gode og gratis sider/programmer hvor dette kan lade
sig gøres?

Han har ikke tålmodighed til at vente 10 minutter for at starte et nyt spil
etc... og han har heller ikke IT-kyndigheden til et indviklet interface.

Jeg håber i kan hjælpe :)
Casper

Fra : iddqd

Dato : 09-12-04 11:04

Casper Bang wrote:
> [...]
> spil), og kunne godt tænke sig at spille det online.
> Kender nogen af jer til gode og gratis sider/programmer hvor dette kan lade

http://www.bridgeclublive.com/

Mvh

Bruno

Fra : Casper Bang

Dato : 09-12-04 11:34

> http://www.bridgeclublive.com/

Hmm... efter de første tredive dage koster det $99 om året, hvilket nok er
lige i overkanten :/

Fra : Carsten

Dato : 09-12-04 13:55

Prøv at kigge her om du ikke kan finde det rette til din far.
http://www.seniorinternet.dk/seniorfritid-bridge.htm
Der er også links videre på nettet, så tag et kig.

Hilsen Carsten

Fandt link på www.google.dk søgte på "bridge+kortspil" på danske sider.

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:41b82075$0$72571$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Sune Storgaard

Dato : 09-12-04 15:17

Casper Bang wrote:

> [...]
>
> Han har ikke tålmodighed til at vente 10 minutter for at starte et
> nyt spil etc... og han har heller ikke IT-kyndigheden til et

Har selv spillet et par gange på:
http://games.yahoo.com/br (der skal lige downloades et "plugin")
Kræver blot man har en yahoo konto/email, eller laver en(gratis).

Det er nemt at finde borde at spille ved, og man kan selv lave et bord og
invitere andre til at spille på det, hvis man har nogle man gerne vil spille
med hver gang.

Interfacet er meget overskueligt og lige til at gå til hvis man lige kender
grundprincipperne i bridge.

Er ikke helt sikker på hvad du mener med de 10 minutter, et bridgespil kan
nemt tage 10 minutter?

Fra : Casper Bang

Dato : 09-12-04 18:10

> Har selv spillet et par gange på:
> http://games.yahoo.com/br (der skal lige downloades et "plugin")
> Kræver blot man har en yahoo konto/email, eller laver en(gratis).

Det vil jeg kigge på, tak!

> [...]
> nemt tage 10 minutter?

:) "Han har ikke tålmodighed til at vente 10 minutter for at starte et nyt
At spille spillet må godt tage tid - men hvis det tager så lang tid bare at
finde et bord hvor folk ikke smutter inden der bliver budt etc... har det
ingen interesse for ham.

Fra : Søren

Dato : 10-12-04 15:49

Casper Bang wrote:
> [...]
> det spil), og kunne godt tænke sig at spille det online.
> Kender nogen af jer til gode og gratis sider/programmer hvor dette

http://www.playsite.com

/Søren