Hvad hed det nu ?
Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 08-12-04 18:46

Hej Gruppe

Jeg leder efter et spil, hvor spillet er noget lignede groundcontrol 2. Alt
i spillet foregår i førstepersonsvinkel, hvor man styrer de andre enheder,
byggemaskiner osv..

Man kan rende rundt, eller hoppe ind i en bil

Hvad hedder det ? Jeg kan huske der kom en 2'er ud for et stykke tid siden

/Anders

Fra : wass up

Dato : 08-12-04 21:20

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> wrote in message
> [...]
>
> Man kan rende rundt, eller hoppe ind i en bil
>
> Hvad hedder det ? Jeg kan huske der kom en 2'er ud for et stykke tid siden

Tænker du BattleZone 1 - 2

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 08-12-04 22:09

"wass up" <satanc@softhome.net> skrev i en meddelelse

> Tænker du BattleZone 1 - 2

Ahh, yes

Super-tak !

/Anders

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 08-12-04 22:17

"wass up" <satanc@softhome.net> skrev i en meddelelse

> Tænker du BattleZone 1 - 2

Det ser ikke lige så spændende ud som det gjorde engang. Mente det kun var
1-2 år siden 2'eren kom ud, men det er åbenbart 4! år siden..

Der er ingen der kender lignende spil ?

/Anders

Fra : Silver

Dato : 08-12-04 23:32

Desværre ikke i samme kategori, hvor man er helt nede på jorden og deltager
i de RTS agtige slag der, jeg har været og er skam stadig mucho stor fan af
de 2 spil og har selv mere eller mindre ledt med lys og lygte efter lign
spil, men desværre uden held.

Mvh
Silver.

Fra : André Frost

Dato : 09-12-04 05:31

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
af
> de 2 spil og har selv mere eller mindre ledt med lys og lygte efter lign

Jeg husker et spil kaldet Uprising (der også blev efterfulgt af en 2'er) der
havde nogenlunde samme præmis. Jeg mindes også et spil af samme type som
Microsoft havde en hånd med i, men jeg kan ikke huske navnet... Der var i
hvert fald både tanks, helikoptere og en masse andet isenkram man kunne
kommandere rundt med, og selv styre hvis man havde lyst.