To DIVA/TA på en linie?
Fra : Rene Nielsen

Dato : 19-05-01 12:54

Hej NG
Jeg undrede mig over, om man kan tilslutte To DIVA T/A adaptorer til en
ISDN linie..? grunden er en bygning, hvor vi er 4
personer(ejendomme), og vi kunne godt tænke os, at fjerne nogle
udgifter, og undrede os, om dette kan lade sig gøre, med at hver port
får tildelt et nummer o.s.v. Så kan det det..?

René

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-05-01 13:15

"Rene Nielsen" <mig@renenielsen.com> wrote in message
> [...]
> udgifter, og undrede os, om dette kan lade sig gøre, med at hver port
> får tildelt et nummer o.s.v. Så kan det det..?

Øhh ?

Har du kigget 5 indlæg længere nede ?

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Rene Nielsen

Dato : 19-05-01 16:02

I artiklen <NrtN6.19751$zv2.2441403@news010.worldonline.dk>, skrev "Jan
Vestergaard" <jan@jve.dk> følgende:
> Har du kigget 5 indlæg længere nede ?
Jeg lagde mærke til det, efter jeg havde sendt det indlæg, og har
cancelet mit indlæg, men det er åbenrbart ikke blevet gjort, jeg
beklager

René

Fra : Jackster

Dato : 21-05-01 07:22

> [...]
> udgifter, og undrede os, om dette kan lade sig gøre, med at hver port
> får tildelt et nummer o.s.v. Så kan det det..?

Det kan man godt. En diva på hver udgang i NT-Boksen også bare opsætte
diva'erne til dit hjem.

Du har stadig kun to kanaler ind og ud.

Husk at ingen af kablerne ikke må være krydset. Altså dem der skal gå mellem
diva'en og nt-boksen

mvh
Jackster