hvor finder jeg noder??
Fra : rt

Dato : 10-12-04 15:22

Hej.

Jeg søger desperat noderne til Bobo Morenos udgave af
"Shame shame shame" (og til de andre numre).

Hvor finder jeg dem??

Og er der nogle gode steder på nettet, jeg bør kende?

På forhånd tak,

/rt

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 10-12-04 22:02

rt <ostekongenFJERN@hotmail.com> wrote:
> Jeg søger desperat noderne til Bobo Morenos udgave af
> "Shame shame shame" (og til de andre numre).
> Hvor finder jeg dem??

på biblioteket

> Og er der nogle gode steder på nettet, jeg bør kende?

Sikkert - men noder er næsten ikke til at opdrive på nettet- ikke gratis
i hvertfald.
Noder er jo copyrightede som al anden musik, og musikforlagene, der jo
udgiver noderne, er ret gode til at sørge for at noder ikke ligger til
gratis afhentning.
Dog er der masser af steder hvor du kan købe noder på nettet. Prøv at søge
www.google.com efter "title på det nummer du leder efter"+sheet eller
chords - så plejer der at dukke mange muligheder op.

God fornøjelse
Flying Hotdogs