Update af Nero... hvordan?
Fra : Martin Sand.

Dato : 09-12-04 21:47

Hvordan opgraderer man bedst Nero? Kører man opgraderingen imens den gamle
version stadig er på maskinen, eller skal man afinstallere den tidligere
version først? Eller køre installationen direkte ved download?
Jeg synes ikke rigtig der står nogen installationsvejledning online.

--
MVH Martin

feedback (a) stofanet dk

Fra : JL

Dato : 09-12-04 23:38

"Martin Sand." <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvordan opgraderer man bedst Nero? Kører man opgraderingen imens den gamle
> version stadig er på maskinen
Ja, det virker fint, i hvert fald indenfor minor versions 6.x.x=>6.y.y
- JL

Fra : Dopedog

Dato : 10-12-04 14:02

> [...]
> version først? Eller køre installationen direkte ved download?
> Jeg synes ikke rigtig der står nogen installationsvejledning online.

Du kan jo starte med at prøve at skrive i den rigtige gruppe.

Derefter bare installer selvom den gamle version også er installeret. Virker
fint her når jeg opdaterer!

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-12-04 18:09

Martin Sand. skrev :
> [...]
> version først? Eller køre installationen direkte ved download?
> Jeg synes ikke rigtig der står nogen installationsvejledning online.

Kommer lidt an på om du har Nero på CD eller LP

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Martin Sand.

Dato : 10-12-04 22:35

Michael Lund Sørensen wrote:
> Kommer lidt an på om du har Nero på CD eller LP

Øhh hehe, LP?? En spids kommentar til, om man ikke har et lovligt produkt
eller hvad?

--
MVH Martin

feedback (a) stofanet dk

Fra : Pipeline

Dato : 10-12-04 23:30

> Øhh hehe, LP?? En spids kommentar til, om man ikke har et lovligt produkt
> eller hvad?

Vel nok nærmere en kommentar til at du har stillet dit oprindelige spørgsmål
i en gruppe der omhandler musik, og ikke brændersoftware

Fra : Sune Salminen

Dato : 11-12-04 05:12

Pipeline wrote:
> "Martin Sand." <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Vel nok nærmere en kommentar til at du har stillet dit oprindelige
> spørgsmål i en gruppe der omhandler musik, og ikke brændersoftware

Jamen..det er jo fordi han bruger Nero til at brænde ulovlige
musik-CD'ere med.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Martin Sand.

Dato : 11-12-04 11:29

Sune Salminen wrote:
> Jamen..det er jo fordi han bruger Nero til at brænde ulovlige
> musik-CD'ere med.

Ja, det hele er ulovligt... piratkopiering på uregistreret software og en
stålet pc! Mindst da! Hehe

--
MVH Martin

feedback (a) stofanet dk

Fra : Martin Sand.

Dato : 11-12-04 11:34

Pipeline wrote:
> Vel nok nærmere en kommentar til at du har stillet dit oprindelige
> spørgsmål i en gruppe der omhandler musik, og ikke brændersoftware

Sorry! Er den rette gruppe 'dk.edb'? Fordi det kan vel ikke være en af
drev-grupperne, når det er software. Og jeg kan ikke finde nogle deciderede
software-grupper såeh...
Men jeg gik egentlig ud fra at få det bedste svar herinde, da I sikkert er
mange der tager backup af jeres musik (fx. til brug i bilen, hvor man ikke
vil ha' ridset orig. CD'en osv.).

--
MVH Martin

feedback (a) stofanet dk

Fra : Pipeline

Dato : 11-12-04 13:36

> Sorry! Er den rette gruppe 'dk.edb'? Fordi det kan vel ikke være en af
> drev-grupperne, når det er software. Og jeg kan ikke finde nogle
deciderede
> software-grupper såeh...

Jeg tror den mest relevante gruppe ville være dk.edb.hardware.drev.cd-rom
eller dk.edb.hardware.drev.dvd.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-12-04 15:56

Martin Sand. wrote:

> Sorry! Er den rette gruppe 'dk.edb'? Fordi det kan vel ikke være en af
> drev-grupperne, når det er software. Og jeg kan ikke finde nogle deciderede
> software-grupper såeh...

Det er derfor man har dk.velkommen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-12-04 16:11

"Martin Sand." <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Sorry! Er den rette gruppe 'dk.edb'? Fordi det kan vel ikke være en af
> drev-grupperne, når det er software.

Du skulle prøve at kigge ind på www.usenet.dk og læse nogle fundatser,
f.eks står der i fundatsen til gruppen som hedder
dk.edb.hardware.drev.cd-rom Bl.a.
"Gruppen skal bruges til at diskutere alle hardwarerelaterede spørgsmål
vedrørende cd-rom, -brændere og programmer til disse."

Programmer er også software ;)

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Martin Sand.

Dato : 12-12-04 14:57

Ivan V. Klattrup wrote:
> [...]
> "Gruppen skal bruges til at diskutere alle hardwarerelaterede
> spørgsmål vedrørende cd-rom, -brændere og programmer til disse."

Jeps, det er hermed taget til efterretning.
MVH Martin

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-12-04 11:51

Martin Sand. skrev :

> Øhh hehe, LP?? En spids kommentar til, om man ikke har et lovligt produkt
> eller hvad?

Næe, bare at du bruger en helt forkert gruppe.
Jeg er helt ligeglad med hvad du brænder, men stil dine brænde spørgsmål i
en gruppe der ophandler brænding og ikke KULTUR.MUSIK

Hvor svært kan det være ?

Fra : Martin Sand.

Dato : 12-12-04 15:03

> [...]
> Jeg er helt ligeglad med hvad du brænder, men stil dine brænde
> spørgsmål i en gruppe der ophandler brænding og ikke KULTUR.MUSIK

Det er taget til efterretning. Jeg må hellere læse alle relevante fundatser
inden jeg poster fremover, for ikke at komme ud i det samme rod igen....
Umiddelbart kunne jeg dog ikke se sammenhængen mellem
'hardware.drev'-grupperne og mit spørgsmål, så derfor spurgte jeg herinde,
hvor folk diskuterer det der skal brændes - nemlig musik.

MVH Martin