DJ Danger Mouse?
Fra : Simon Skarum

Dato : 07-12-04 16:58

Hej NG

Nu har jeg ledt lidt på nettet, men jeg kan simpelthen ikke finde DJ Danger
Mouse's "The Grey Album"... Nogen der kan hjælpe mig her? Det må meget gerne
være et sted på nettet.
Grunden er at jeg har hørt det positivt omtalt her i gruppen og set "the
grey video" og det er da alt for fedt et nummer :D
Håber i kan hjælpe.

Mvh. Simon

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 07-12-04 18:02

"Simon Skarum" <simonfjernmig@skarum.net> wrote in message
> [...]
> Grunden er at jeg har hørt det positivt omtalt her i gruppen og set "the
> grey video" og det er da alt for fedt et nummer :D

http://www.illegal-art.org/audio/grey.html
Det allerførste link der dukker op når du skriver "dj danger mouse the grey
album" på Google.
Scroll helt ned til bunden af siden - der kan du downloade samtlige numre.

God fornøjelse
/Rasmus

Fra : Simon Skarum

Dato : 07-12-04 19:40

"Rasmus Thorsø Nielsen" skrev i en meddelelse...
> [...]
> grey album" på Google.
> Scroll helt ned til bunden af siden - der kan du downloade samtlige numre.

Ok takker, troede bare at det var en "rigtig" cd der kunne købes... :D Men
tak for det.

Mvh. Simon

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 07-12-04 18:10

On Tue, 7 Dec 2004 16:57:43 +0100, "Simon Skarum"

--
Now Playing:
the Exploited - Punks Not Dead