Danny Kayes "Hofnarren"
Fra : David Schjelde

Dato : 10-12-04 20:25

Hej alle

Jeg forsøger at finde subj. (http://www.imdb.com/title/tt0049096/) på VHS
eller DVD (med dansk tekst) men kan ikke finde den de steder jeg lige kan
komme i tanke om at lede.

Er der nogen der ved hvor jeg måske kan få fat i den?

Mvh
David

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-12-04 05:28

"David Schjelde" <schjeldenyheder@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> komme i tanke om at lede.
>
> Er der nogen der ved hvor jeg måske kan få fat i den?

Hej David.

Du har ret, den er dælenme' ikke nem at finde med dansk tekst, men
Laserdisken har den da som reg 1, se
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=42993.
Jeg tvivler dog på at der er danske tekster på.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : David Schjelde

Dato : 11-12-04 06:12

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Laserdisken har den da som reg 1, se
> http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=42993.
> Jeg tvivler dog på at der er danske tekster på.

Tak forsøget - jeg har "desværre" også fundet den rundt omkring uden
teskter, så det kan være jeg må tage til takke med dette (det er en julegave
til svigermor).

Mvh
David

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 11-12-04 09:11

David Schjelde wrote:

> Tak forsøget - jeg har "desværre" også fundet den rundt omkring uden
> teskter, så det kan være jeg må tage til takke med dette (det er en
> julegave til svigermor).

Nå, er det nu dét det hedder, når man ikke vil være ved sin smag?

Mikkel

Fra : David Schjelde

Dato : 11-12-04 11:43

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, er det nu dét det hedder, når man ikke vil være ved sin smag?

Hæhæ - jeg tror den vil give et problem med f.eks: Hvor kan jeg købe den nye
med Katja Kean - det er til svigermor.....