LOTR -ROTK Gift set.
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 10-12-04 13:16

Hejsa..
Jeg har netop været i Electronic world , og købt LOTR - ROTH Gift set til
kun 539,95 kr.

Bare et lille hint , til dem der ikke har handlet den endnu - Alle andre
steder , hvor jeg har set den koster den 599,95 kr.

Hygge
MJ

Fra : Jesper

Dato : 10-12-04 15:13

Martin Jørgensen <martinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> wrote:

> [...]
>
> Bare et lille hint , til dem der ikke har handlet den endnu - Alle andre
> steder , hvor jeg har set den koster den 599,95 kr.

For et par dage siden var den som kalenderlåge på Alexmusic.dk til 449
kr!
--
Say hello to my little friend.---John Holmes...
DVD Collection:

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 10-12-04 15:56

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> For et par dage siden var den som kalenderlåge på Alexmusic.dk til 449
> kr!

Aha, men det er ikke Gift Set / Collector's Edition, dvs. med en ekstra DVD
om skabelsen af musikken og plasticsten model af Minas Tirith. Det er den
'normale' R2 Extended Edition der er til 449,-.

Skal overveje Electronic World, er det R2 el. R1?

Fra : Kim Odgaard

Dato : 10-12-04 17:47

> [...]
> 'normale' R2 Extended Edition der er til 449,-.
>
> Skal overveje Electronic World, er det R2 el. R1?

Det var giftsættet til "de to tårne" der var på axelmusic i deres
julekalender.

Og du kan vist være ret sikker på at den i Electronic World er R2, da de
ikke må sælge R1

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-12-04 17:52

"Kim Odgaard" <odgaard1XXX@mail.dk> writes:

> Og du kan vist være ret sikker på at den i Electronic World er R2, da de
> ikke må sælge R1

HVilket er et problem, fordi???

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : Kylle

Dato : 10-12-04 21:17

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> HVilket er et problem, fordi???

Det er vel ikke noget problem, men som regel er R1 eller R3 film billigere
end R2

Kylle

Fra : Kim Odgaard

Dato : 10-12-04 21:21

> HVilket er et problem, fordi???

Hvem snakker om at det er et problem? Det er lovgivningen der diktere at R1
titler ikke må forhandles direkte i Danmark.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-12-04 22:18

> Hvem snakker om at det er et problem? Det er lovgivningen der diktere at R1
> titler ikke må forhandles direkte i Danmark.

Ja tak, _det_ både ved jeg og har jeg harcelleret over på skrift

Det lød bare som om det skulle være mere interessant at få fat i R1 og
det er da nogle år siden, at _det_ var en generel regel efterhånden.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Sparre

Dato : 10-12-04 23:29

> [...]
> om skabelsen af musikken og plasticsten model af Minas Tirith. Det er den
> 'normale' R2 Extended Edition der er til 449,-.

Fik gift sættet med den ekstra dvd for 499,- ved axel, tror det var et
preorder tilbud har også set den til 599,- alle andre steder...

Faktisk en helt fed skulptur....

--
Sparre

Fra : Jesper

Dato : 11-12-04 03:29

C. H. Engelbrecht <chris@bitfrost.dk> wrote:

> [...]
> 'normale' R2 Extended Edition der er til 449,-.
>
> Skal overveje Electronic World, er det R2 el. R1?

Det var lige præcis det det var: Et endags julekalendertilbud!

Fra : Kylle

Dato : 10-12-04 21:23

> For et par dage siden var den som kalenderlåge på Alexmusic.dk til 449
> kr!
Øh, var det ikke LOTR:TTT EE i stedet... Ikke ROTK

Kylle

Fra : Erik

Dato : 11-12-04 10:46

Kylle wrote:

> Øh, var det ikke LOTR:TTT EE i stedet... Ikke ROTK

Jo det var Two Towers gift set - ikke ROTK.

--
Erik

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-04 00:41

"Martin Jørgensen" <martinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
> Jeg har netop været i Electronic world , og købt LOTR - ROTH Gift set til
> kun 539,95 kr.

Er det den der ekstra udgave, "LOTR: Return Of The Homie"?

> Bare et lille hint , til dem der ikke har handlet den endnu - Alle andre
> steder , hvor jeg har set den koster den 599,95 kr.

Efter lidt skriverier med CDON.COM har de indvilliget i at sende den til mig
for de oprindelige 479,- og endda uden fragt - men har ikke fået den
endnu...

> Hygge
> MJ

Lars B

Fra : Henrik Larsen

Dato : 11-12-04 10:50

> [...]
>
> Bare et lille hint , til dem der ikke har handlet den endnu - Alle andre
> steder , hvor jeg har set den koster den 599,95 kr.

Posten har lige været her med boksen fra amazon.co.uk, hurra! Vedlagte
faktura lød på kr.398,18 (£36.38).

Vh Henrik

Fra : Maria de Francis

Dato : 11-12-04 11:18

"Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelse

> Posten har lige været her med boksen fra amazon.co.uk, hurra! Vedlagte

Hvis det er 5 DVD collecters-udgaven, er det godt nok billigt!
Vi gav 530.- for at få den langet over disken hos den lokale forhandler
igår.

Og så har vi endnu ikke set den, trods planer om at sætte den på, når solen
gik ned. Og nu står den der på hylden og skriger efter at blive set (eller
er det mig, der skriger efter at se den). *LOL*
Vi tager dem forfra, med een om dagen, startende i aftes. Jeg havde helt
glemt hvor god den første faktisk var og glæder mig til den næste i dag og
den sidste i morgen. Selvom vi kunne have fortsat med 2'eren i nat, havde
jeg det sådan, at det næsten ville være synd, for det var for fed en
genoplevelse. Lang nydelsesfuld oplevelse, der holder hele weekenden.

Mvh
Maria

Fra : Henrik Larsen

Dato : 11-12-04 20:24

"Maria de Francis" <maria_de_francis@SLETwhite-magic.dk> skrev i en
meddelelse news:hQzud.32$vU7.18@news.get2net.dk...
> "Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er 5 DVD collecters-udgaven, er det godt nok billigt!

Det var 5 DVD udgaven! Uden danske undertekster, ganske vist. Hm, efter i
månedsvis at have beundret Minas Tirith statuen på diverse webpublicerede
fotografier virker den noget mindre "i virkeligheden" :(

Vh Henrik

Fra : Maria de Francis

Dato : 12-12-04 13:16

> [...]
> månedsvis at have beundret Minas Tirith statuen på diverse webpublicerede
> fotografier virker den noget mindre "i virkeligheden" :(

Ja, det er billigt så!
Ja, det med underteksten er sq ligegyldigt, den kan være god at have på i
den engelske udgave, de steder hvor der growles lidt vel uforståeligt. Det
kan jeg ikke huske om der gør, her er vi kun nået til at skulle se 3.eren
idag.........endeligt.
Jeg foretrækker filmen uden undertekst, mens kæresten vil have den med. Og
sådan er vi jo så forskellige.

Mvh
Maria

Fra : Kylle

Dato : 11-12-04 17:51

> [...]
meddelelse

> Posten har lige været her med boksen fra amazon.co.uk, hurra! Vedlagte

Var det med DK-tekst?
Men ellers rigtig billigt.

Kylle

Fra : Henrik Larsen

Dato : 11-12-04 20:20

"Kylle" <jesper.hansen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> "Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> skrev i en meddelelse
> meddelelse
> til

> Var det med DK-tekst?
> Men ellers rigtig billigt.

Nå ja, lidt trist for de som ønsker danske tekster. Det koster....

Vh Henrik

Fra : Kylle

Dato : 11-12-04 22:27

> "Kylle" <jesper.hansen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> andre

> Nå ja, lidt trist for de som ønsker danske tekster. Det koster....
>
> Vh Henrik
Ja, men var heldig at kunne forudbestille den hos CDON til 479 kr.
Så det gik lige...

Kylle

Fra : Jesper

Dato : 12-12-04 02:35

Henrik Larsen <info@cultmovies.dk> wrote:

> "Kylle" <jesper.hansen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> andre

> Nå ja, lidt trist for de som ønsker danske tekster. Det koster....
>
> Vh Henrik

Lær engelsk, det er der glimrende økonomi i

Fra : Jim Andersen

Dato : 13-12-04 13:16

Martin Jørgensen wrote:
> [...]
>
> Bare et lille hint , til dem der ikke har handlet den endnu - Alle
> andre steder , hvor jeg har set den koster den 599,95 kr.

Bestilte den hos cdon for et stykke tid siden. 508 inkl fragt, og fik den i
fredags.

Men der er hakker i filmen midtvejs på disk 1 i ca 5 minutter. Så nu må vi
se hvor dygtige de er til at bytte.

/jim