Shit :-(
Fra : Pierre-Karina

Dato : 09-12-04 14:56

LOTR - ROTK - SEE udkommer i morgen og min dvd afspiller er på "sygehuset"
for af blive justeret. Det er bare for surt, jeg kunne græde, snøft Jeg
får den først hjem om 10 - 12 dage.

Jeg overvejer at gå ud og købe en dvd afspiller til de der 300 kr.

Hilsen en der ikke er i det beste humør

Fra : JytteJ

Dato : 09-12-04 15:52

"Pierre-Karina" <pierre-karina@mail.dk> skrev i en meddelelse
> LOTR - ROTK - SEE udkommer i morgen

Æhe... hvad er det egentlig som udkommer imorgen ??

Jytte

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-12-04 16:01

JytteJ wrote:

> Æhe... hvad er det egentlig som udkommer imorgen ??

http://www.axelmusic.dk/productDetails/5706710068778

/David

Fra : Stefan Holm

Dato : 09-12-04 16:02

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> writes:
> "Pierre-Karina" <pierre-karina@mail.dk> skrev
>
> Æhe... hvad er det egentlig som udkommer imorgen ??

LOTR -ROTK - SEE. HTH. HAND.

--
Stefan Holm
"I've made a little space for the cheese slices..."

Fra : JytteJ

Dato : 09-12-04 20:36

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> LOTR -ROTK - SEE. HTH. HAND. = Hvad ?? jeg er stadig ikke blevet klogere,
> er der ikke een der vil hjælpe en stakkels kvinde som intet forstår.

Jytte

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 09-12-04 20:43

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> LOTR -ROTK - SEE. HTH. HAND. = Hvad ?? jeg er stadig ikke blevet klogere,
> er der ikke een der vil hjælpe en stakkels kvinde som intet forstår.

LOTR = Lord of the Rings
ROTK = Return of the King
SEE = Special Extended Edition

Årets mest ventede DVD-udgivelse.
Dén må du have hørt om
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : JytteJ

Dato : 10-12-04 00:39

"Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Næh, ærlig talt !

Jytte

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 10-12-04 07:40

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> scribbled in

> Næh, ærlig talt !

Det er lidt svært at tro eftersom du læser/skriver her i
gruppen jævnligt. Så prøv at læse lidt tilbage i gruppen.
Eller googl "lord of the rings" :P

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : JH

Dato : 10-12-04 10:38

JytteJ wrote:
> [...]

Hvad med at klikke på det link som David Rasmussen gav til dig?
http://www.axelmusic.dk/productDetails/5706710068778

JH

Fra : JytteJ

Dato : 11-12-04 08:30

"JH" <spammers@goto.hell> skrev i en meddelelse

> Hvad med at klikke på det link som David Rasmussen gav til dig?
> http://www.axelmusic.dk/productDetails/5706710068778

Jeg var nu kun lige interesseret i hvad forkortelserne betød og det fik jeg
svar på, tak.
Jeg går ikke så meget op i Ringenes Herre osv. Så den første, som da var
vældig flot, men ellers..... næh.

VH.
Jytte

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 09-12-04 16:01

> Æhe... hvad er det egentlig som udkommer imorgen ??
>
> Jytte

Hehe... Sød joke.

Fra : Jesper

Dato : 09-12-04 17:01

JytteJ <missmerkur@esenet.dk> wrote:

> Æhe... hvad er det egentlig som udkommer imorgen ??
>
> Jytte

Ja...der er jo så meget kvinder ikke forstår *Suk*
--
Say hello to my little friend.---John Holmes...
DVD Collection:

Fra : Maria de Francis

Dato : 10-12-04 09:42

> Ja...der er jo så meget kvinder ikke forstår *Suk*

LOL
Må indrømme at jeg først troede det var en joke.

Personligt kender jeg ikke nogen, der ikke ved at året udgivelse er ROTK og
at den er ude i dag.
Og jeg skal selv have den i den i collectors ed. med diverse.
Men det handler vel mest om hvor og blandt hvem man færdes. Men jeg har da
været ude for i butikker, der forhandler den, at skulle forklare at Return
of the King er Kongen vender tilbage og er 3. del af Ringenes herre. Til min
store undren.

Mvh
Maria

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 20:08

> Æhe... hvad er det egentlig som udkommer imorgen ??

Årets mest ventede film? Afslutningen på en fremragende trilogi....

> Jytte

Lars B

Fra : Maria de Francis

Dato : 10-12-04 10:06

> Æhe... hvad er det egentlig som udkommer imorgen ??
>
> Jytte

Jytte, hvordan kan det have forbigået din opmærksomhed, at året udgivelse er
Return Of The King - ROTK?
Den bliver jævnligt omtalt her i gruppen, ikke mindst for tiden hvor den
faktisk er på gaden.
Men hjalp det iøvrigt at få en forklaring på hvad bogstaverne dækkede over?

Mvh
Maria

Fra : JytteJ

Dato : 11-12-04 08:33

"Maria de Francis" <maria_de_francis@SLETwhite-magic.dk> skrev i en
meddelelse news:aGdud.29$nz1.25@news.get2net.dk...

> [...]
> faktisk er på gaden.
> Men hjalp det iøvrigt at få en forklaring på hvad bogstaverne dækkede

Jo tak, og det var sådan set også nok for mig. Jeg tror faktisk jeg har
sprunget emner over med de forkortelser, fordi jeg ikke forstod dem.
Og så går jeg ikke så meget op i Ringenes herre osv.

VH.
Jytte

Fra : bb

Dato : 09-12-04 19:07

> [...]
>får den først hjem om 10 - 12 dage.
>
>Jeg overvejer at gå ud og købe en dvd afspiller til de der 300 kr.

du må da gerne låne min gamle hvis du bor på vestegnen

Fra : Tenzel Kim

Dato : 09-12-04 21:45

I morgen? Hmm, jeg kender da flere der har fået den allerede i dag.

Tenz.

Fra : Klaus G.

Dato : 09-12-04 22:47

> I morgen? Hmm, jeg kender da flere der har fået den allerede i dag.

Fordi de har købt online, og butikken vil være sikker på at folk får den i
tide, så i stedet for at sende den torsdag, så den kommer om fredagen, så
sender de den onsdag, hvis der nu er noget som skulle gå galt for postdk...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Tenzel Kim

Dato : 10-12-04 11:18

Klaus G. wrote:
> [...]
> sender de den onsdag, hvis der nu er noget som skulle gå galt for postdk...

Nej. De har ikke købt online men indrømmet så tvivler jeg på at butikken
ville blive særlig glad hvis det blev offentliggjort at de havde solgt
den tidligere.

Tenz.

Fra : JH

Dato : 10-12-04 11:01

Pierre-Karina wrote:
> [...]
> får den først hjem om 10 - 12 dage.
>
> Jeg overvejer at gå ud og købe en dvd afspiller til de der 300 kr.

Hvad med at læse bøgerne i stedet for?

JH

Fra : Pierre-Karina

Dato : 11-12-04 13:04

> Hvad med at læse bøgerne i stedet for?
>
> JH

Jo, det kunne jeg jo godt gøre, men så ville det også være den første bog
jeg har haft i hænderne siden jeg forlod folkeskolen, og det er 13 år siden

Ham den mutte

Fra : JH

Dato : 11-12-04 13:51

Pierre-Karina wrote:

> Jo, det kunne jeg jo godt gøre, men så ville det også være den første bog
> jeg har haft i hænderne siden jeg forlod folkeskolen, og det er 13 år siden

Så er det da heller ikke for tidligt at komme igang igen
Selv om filmene er aldeles fremragende, er bøgerne stadig
bedre end filmene (som det næsten altid er tilfældet).

JH

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-12-04 16:53

JH wrote:

> Så er det da heller ikke for tidligt at komme igang igen
> Selv om filmene er aldeles fremragende, er bøgerne stadig
> bedre end filmene (som det næsten altid er tilfældet).

Det er så sandelig en smagssag! Bøgerne er langt mere detaljerede end filmene,
men meget af det der er med er ligegyldige naturbeskrivler, uvedkommende
personer etc. Og dette gør at bøgerne kan virke helt fantastisk kedelige.

Filmene er IMHO langt bedre end bøgerne da de fortæller historien mere effektivt.

Med venlig Hilsen
Lars Hoffmann

Fra : JH

Dato : 12-12-04 12:54

Lars Hoffmann wrote:

> [...]
> personer etc. Og dette gør at bøgerne kan virke helt fantastisk kedelige.

Sikke da noget vrøvl. Naturbeskrivelserne er jo der
for at læserne skal forestille sig, hvordan der ser ud.
Hvilke uvedkommende personer er beskrevet i bøgerne?
Om bøgerne er kedelige er selvfølgelig en smagssag.
Jeg synes absolut ikke de er kedelige, men nu er jeg heller
ikke fra MTV/zapper-generationen.

> Filmene er IMHO langt bedre end bøgerne da de fortæller historien mere effektivt.

Absolut ikke enig. Kan godt lide at fordybe mig i bøgerne,
og bruge min fantasi.
Men jeg læser masser af bøger og foretrækker en god
bog frem for en film, hvor kun en del af bogens indhold er med.

JH

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-12-04 13:37

JH wrote:

> Sikke da noget vrøvl. Naturbeskrivelserne er jo der
> for at læserne skal forestille sig, hvordan der ser ud.

jaja, men de er bare så pinedød lange og kedelige.

> Hvilke uvedkommende personer er beskrevet i bøgerne?

f.eks Tom bombadil.

> Om bøgerne er kedelige er selvfølgelig en smagssag.
> Jeg synes absolut ikke de er kedelige, men nu er jeg heller
> ikke fra MTV/zapper-generationen.

Det er jeg heller ikke.

> Men jeg læser masser af bøger og foretrækker en god
> bog frem for en film, hvor kun en del af bogens indhold er med.

Og som jeg jo netop sagde e det en smagssag. Men det var jo noget vrøvl.

Fra : JH

Dato : 12-12-04 13:38

Lars Hoffmann wrote:

> jaja, men de er bare så pinedød lange og kedelige.

Nix

> f.eks Tom bombadil.

Fordi Peter Jackson ikke syntes at figuren skulle med
i filmen eller hvad?

> Det er jeg heller ikke.

Men du har alligevel svært ved at koncentrere dig
om naturbeskrivelserne i bøgene

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-12-04 14:55

JH wrote:

> Fordi Peter Jackson ikke syntes at figuren skulle med
> i filmen eller hvad?

Nej, fordi han intet har med plottet at gøre.

> Men du har alligevel svært ved at koncentrere dig
> om naturbeskrivelserne i bøgene

Jeg har ikke problemer med at koncentrere mig om naturbeskrivelser. Jeg finder
dem blot kedelige - der er en forskel.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : JH

Dato : 12-12-04 15:41

Lars Hoffmann wrote:

> Nej, fordi han intet har med plottet at gøre.

Og figurer i bøgerne som *du* mener intet har med plottet at gøre,
er uvedkommende?
Tolkien har vel haft en grund til at beskrive/medtage figuren i bøgerne.
Det er jo ikke en stram kriminalhistorie a la feks dødkedelige Colombo,
Tolkien har skrevet, det er en fantasy-historisk fortælling,
der beskriver en hel anden verden end vor tids.

> Jeg har ikke problemer med at koncentrere mig om naturbeskrivelser. Jeg finder
> dem blot kedelige - der er en forskel.

Og her er vi så enige om at være uenige.
Jeg synes ikke naturbeskrivelserne er kedelige,
tværtimod synes Tolkien er fantastisk god til,
at beskrive naturen og omgivelserne, så man kan se dem for sig.
Hvorfor tror du naturen/omgivelserne er så flotte i filmene?
Mon ikke det er fordi de er beskrevet så detaljeret i bøgerne.

JH

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-12-04 20:03

Vil gerne bakke dig op

> [...]
> Tolkien har skrevet, det er en fantasy-historisk fortælling,
> der beskriver en hel anden verden end vor tids.

Ringenes Herre er blot toppen af isbjerget af historier, som omhandler det
fiktive univers Tolkien har skabt. Så at sige at Tom Bombadil ikke er en del
af historien er rent udsagt "bullshit"!
Jeg har først for nyligt fået nogen viden om religionen i Midgård (ved at
læse Tolkien's Beastarium, ved ikke om alt er troværdigt i det fantastisk
gode leksikon).
Filmene er fantastisk gode, men der er nogle utilgivelige fejl, hvis man er
fan af bøgerne.
Fx i den nyeste film ROTK, hvor Peter Jackson har slettet hjemkomsten til
Hobbitrup, se der er en fejl, som er værd at hade. Hele historien som
foregår der er et "plot" i sig selv, og det kan PJ ikke tilgives.

> [...]
> Hvorfor tror du naturen/omgivelserne er så flotte i filmene?
> Mon ikke det er fordi de er beskrevet så detaljeret i bøgerne.

Tolkien er en god forfatter, men jeg har også taget mig selv i at læse lidt
hurtigt over naturbeskrivelserne nogle gange Men det er op til hver
enkel person på hvilken måde man læser bøgerne.
Det filmene har gjort er at det ikke længere er "nørdet" at sige at man
læser Ringenes Herre 2 gange om året eller at man har bøgerne overhovedet.

Fra : Jim Andersen

Dato : 13-12-04 13:11

Søren Kjeldsen wrote:
> Fx i den nyeste film ROTK, hvor Peter Jackson har slettet hjemkomsten
> til Hobbitrup, se der er en fejl, som er værd at hade. Hele historien
> som foregår der er et "plot" i sig selv, og det kan PJ ikke tilgives.

Selvfølgelig kan han det. Og netop af den grund du selv skriver. At det er
en selvstændig lille historie.

Den er da som skabt til en lille tv-film, der passende kunne udkomme om et
års tid.

/jim

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-12-04 16:05

Søren Kjeldsen wrote:
> Fx i den nyeste film ROTK, hvor Peter Jackson har slettet hjemkomsten til
> Hobbitrup, se der er en fejl, som er værd at hade. Hele historien som
> foregår der er et "plot" i sig selv, og det kan PJ ikke tilgives.

Hvordan er det en fejl? Efter min mening ville det være en filmisk fejl
at inkludere dette kapitel. Jeg tror ikke på at det vil kunne virke
filmisk efter at vi lige har haft 3-4 store klimakser og der er gået så
lang tid.

Hvis formen var en anden, f.eks. en tv-serie i 24 afsnit, så ville det
muligvis kunne lade sig gøre.

/David

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 13-12-04 17:18

> [...]
> efter at vi lige har haft 3-4 store klimakser og der er gået så lang tid.

Stærkt uenig. For mig virker det bare som at lefle for USA. En FORFÆRDELIG
tanke for dem at man ikke kan udradere ondskaben ved at smadre den største
af bad guysene. Og når du siger, at det ikke kan lade sig gøre er det så
ikke bare fordi ingen har prøvet?
Jeg ville være dybt imponeret hvis PJ & co kunne få stykket det ordenligt
sammen, hvilket jeg er sikker på de ville kunne (ved fx at skære ned på det
følelsesmæssige klimaks tilsidst, for der var filmen sgu tæt på at knække).

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-12-04 20:53

Søren Kjeldsen wrote:

> Stærkt uenig. For mig virker det bare som at lefle for USA. En FORFÆRDELIG
> tanke for dem at man ikke kan udradere ondskaben ved at smadre den største
> af bad guysene.

Jaja... Den kliché af en grund har jeg hørt 1000 gange. Det ændrer dog
ikke på at det ville være enormt svært ikke at gøre filmen dårligere ved
at tvinge Scouring-kapitlet med til sidst.

> Og når du siger, at det ikke kan lade sig gøre er det så
> ikke bare fordi ingen har prøvet?

Nej, det er fordi at når folk i bøger eller film har forsøgt at stille
et klimaks op efter at der lige har været 3-4 andre klimakser, tilmed
historiens største lige før, så har det aldrig virket. Men du skal da
være velkommen til at prøve at beskrive en måde hvorpå det kunne lykkes.

> Jeg ville være dybt imponeret hvis PJ & co kunne få stykket det ordenligt
> sammen,

Også jeg.

Jeg er i øvrigt sikker på at PJ sagtens ville have kunnet lave hele
sekvensen så den var lige i øjet og så den passede ind i filmenes ånd
også. Jeg kan bare ikke se hvordan det ikke ville gøre filmen dårligere
at skulle se den sekvens efter at man lige har set 4 timers film og lige
har set 3-4 klimakser i træk, senest filmens største hvor hele
historiens mål nås.

> hvilket jeg er sikker på de ville kunne (ved fx at skære ned på det
> følelsesmæssige klimaks tilsidst, for der var filmen sgu tæt på at knække).

Hvorfor var den det? Har du det svært med følelser?

/David

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 13-12-04 21:11

> Jaja... Den kliché af en grund har jeg hørt 1000 gange. Det ændrer dog
> ikke på at det ville være enormt svært ikke at gøre filmen dårligere ved
> at tvinge Scouring-kapitlet med til sidst.

Det har du ret i, men hvilken præstation det ville være. Fordi hvis PJ & co
fik det til at virke, ja så kunne man snakke om banebrydende ting indenfor
filmverdenen.

> [...]
> historiens største lige før, så har det aldrig virket. Men du skal da være
> velkommen til at prøve at beskrive en måde hvorpå det kunne lykkes.

"Tandlægen til sin patient: Hey, hvis du mener det er for dyrt, så må du da
bare gøre det selv!"
Men hvordan lykkedes det så Tolkien i bøgerne?

> [...]
> set 3-4 klimakser i træk, senest filmens største hvor hele historiens mål

Jeg kunne nemt finde steder, hvor man kunne skære i filmen, men det kan du
se lidt om længere nede af min besvaring.

> Hvorfor var den det? Har du det svært med følelser?

Overhovedet ikke. Jeg burde nærmest blive fornærmet over den hentydning
Men du kender godt den følelse man får, når man har hørt for mange
sukkersøde julesange? Sådan en slags følelse var jeg lige ved at få i
slutningen af ROTK.
Lidt ligesom at høre Beethovens Skæbnesymfoni. Hvor JEG ihvertfald sidder og
tænker: Wow... FEDT! Ok, fedt nok, nu må den snart slutte... Næh den
fortsætter, COOL! Ok, nu må den slutte... Nåh det gør den ikke... SÅH nu må
den slutte... Nej det gør den fandeme ikke... Ok NU slutter den! HVAD?! Nu
er det sgu ved at være for meget... STOP SÅ!!! VÆR SÅ RAR AT STOPPE DENNE
TORTUR!!! ARRRRRRRGGGGGGHHHHHH!!!!!
Hehe...

Fra : Christian Catu

Dato : 13-12-04 10:14

On Sun, 12 Dec 2004 15:41:29 +0100, JH wrote:

> [...]
> Tolkien har skrevet, det er en fantasy-historisk fortælling,
> der beskriver en hel anden verden end vor tids.

Who cares. Ikke alle gider læse tykke bøger, og det behøver man altså ikke
være fra MTV/Zapper generationen for at mene. Jeg har sq ikke tid til at
læse en bog, det kan jeg gører når jeg bliver gammel, og har glemt hvordan
man zapper

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-12-04 14:46

"Pierre-Karina" <pierre-karina@mail.dk> wrote in message
> [...]
Jeg
> får den først hjem om 10 - 12 dage.
>
> Jeg overvejer at gå ud og købe en dvd afspiller til de der 300 kr.

Så kunne du jo bare have set den i biografen.

Jesper

Fra : -V-

Dato : 11-12-04 15:07

Jesper Nielsen wrote:

> Så kunne du jo bare have set den i biografen.

Har den været vist i biografen?

I don't think so.

-V-

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-12-04 15:48

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Har den været vist i biografen?
>
> I don't think so.
>

> -V-

Det var ellers der JEG så dem.

Jesper

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-12-04 16:17

Jesper Nielsen wrote:

> Det var ellers der JEG så dem.

ROTK SEE? I Biografen? Ikke i Danmark.

/David

Fra : -V-

Dato : 11-12-04 16:42

Jesper Nielsen wrote:

> Det var ellers der JEG så dem.

I givet fald er du unik.
Eller fejlagtig.

Vælg selv.

-V-

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 11-12-04 17:15

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> I givet fald er du unik.
> Eller fejlagtig.
>
> Vælg selv.

Eller én der rejser meget i fremmede lande

Fra : -V-

Dato : 11-12-04 17:33

Jonas Gaarde wrote:

> Eller én der rejser meget i fremmede lande

Har SEE været vist i fremmede lande?

-V-

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 11-12-04 18:44

> Har SEE været vist i fremmede lande?

Så vidt jeg forstår har alle tre film i efteråret været vist i de lange
udgaver som heldagsarrangementer i biografer verden over, og skulle også
have været vist herhjemme, men af en eller anden (for mig ukendt) grund blev
det trukket tilbage i allersidste øjeblik, til stor fortrydelse for mange,
bl.a. i dette forum, hvor der var en tråd om emnet.

David er vist lidt mere inde i det end jeg.

Fra : -V-

Dato : 11-12-04 19:39

Jonas Gaarde wrote:

> [...]
> ukendt) grund blev det trukket tilbage i allersidste øjeblik, til
> stor fortrydelse for mange, bl.a. i dette forum, hvor der var en tråd

Jeg må have blinket et øjeblik og misset den pointe.

Jeg var måske lidt for hurtig overfor Jesper, som så muligvis *kunne* have
set dem i udlandet.

-V-

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 12-12-04 00:40

-V- wrote:

> Jeg må have blinket et øjeblik og misset den pointe.
>
> Jeg var måske lidt for hurtig overfor Jesper, som så muligvis *kunne*
> have set dem i udlandet.

Men er der nogen der ved, om det kun var i DK at biografforevisningerne
blev aflyst?

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-12-04 20:06

> Jeg var måske lidt for hurtig overfor Jesper, som så muligvis *kunne* have
> set dem i udlandet.

Det tror jeg nu ikke, fordi han skrev jo at du "bare kunne have set den i
biografen" og hvis det var noget han var taget til udlandet for at gøre, så
var det jo ikke noget man "bare" kunne gøre (hmm... *bliver slået af sin
dansklærer*)

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-12-04 08:38

Jonas Gaarde wrote:

> Så vidt jeg forstår har alle tre film i efteråret været vist i de lange
> udgaver som heldagsarrangementer i biografer verden over,

Det var i hvert fald planen, men...

> og skulle også
> have været vist herhjemme, men af en eller anden (for mig ukendt) grund blev
> det trukket tilbage i allersidste øjeblik, til stor fortrydelse for mange,

Yep :(

> bl.a. i dette forum, hvor der var en tråd om emnet.
>
> David er vist lidt mere inde i det end jeg.

Jeg har i hvert fald snakket med Nordisk Film, Cinemaxx og den flinke
direktør for SF Film i Danmark. Som alle havde den samme dårlige nyhed
og den samme mangel på forklaring fra New Lines side.

Jeg er næsten overbevist om at New Line har trukket idéen tilbage på
verdensplan. Jeg kunne nemlig ingen rapporter finde på nettet i dagene
og ugerne efter at filmene skulle være vist. Nogen hos New Line har vel
indset at det måske ville skade deres DVD-salg i december at vise ROTK
EE et par måneder før i biografen.

/David

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 12-12-04 14:47

> [...]
> ugerne efter at filmene skulle være vist. Nogen hos New Line har vel
> indset at det måske ville skade deres DVD-salg i december at vise ROTK EE

Nå, men så er vi vel tilbage hvor vi var, nemlig der hvor Jesper er den
eneste der kan afgøre spørgsmålet. Desværre er han incommunicado i
øjeblikket.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 12-12-04 19:32

"Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>

> Nå, men så er vi vel tilbage hvor vi var, nemlig der hvor Jesper er den
> eneste der kan afgøre spørgsmålet. Desværre er han incommunicado i

Undskyld det er jeg ked af. Og lidt flov.

Det jeg egentlig mente var at Pierre-Karina jo bare kunne have set den
almindelige biograf-version af ROTK, og så nok godt kunne vente lidt med de
ekstra "features".

Men det skal jeg naturligvis ikke blande mig i.

Jesper

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-12-04 23:57

Jesper Nielsen wrote:

> [...]
> ekstra "features".
>
> Men det skal jeg naturligvis ikke blande mig i.

Men ROTK EE indholder jo ikke bare biografversionen + "extra features".
Det er en helt anden film, som er 50 minutter længere bl.a.
Og som i øvrigt har 6 timers ekstramateriale _om_ filmen på 2 andre
separate skiver.

/David

Fra : Maria de Francis

Dato : 13-12-04 14:04

> [...]
> Det er en helt anden film, som er 50 minutter længere bl.a.
> Og som i øvrigt har 6 timers ekstramateriale _om_ filmen på 2 andre

48 min (med mindre du har reg 1 udgaven?), men det ændrer ikke ved at det er
en langt bedre film. Især nok for dem af os, der er vilde med det univers.
For min skyld kunne han godt have fået meget mere med, men mest fordi jeg
godt kunne være blevet der lidt længere.

Og ja for den, en masse ektramateriale.....endte med at falde i søvn til det
i nat og vågne med ondt i nakken.

Mvh
Maria

Fra : JH

Dato : 14-12-04 11:14

Maria de Francis wrote:

> Og ja for den, en masse ektramateriale.....endte med at falde i søvn til det
> i nat og vågne med ondt i nakken.

Ja, jeg ville ønske, at de ville udsende de forlængede
versioner *uden* ekstramaterialet.

JH

Fra : Maria de Francis

Dato : 14-12-04 12:40

> Ja, jeg ville ønske, at de ville udsende de forlængede
> versioner *uden* ekstramaterialet.
>
> JH

LOL
Jeg tror godt jeg ville have endnu mere med. Jeg skal bare se det om dagen i
vågen tilstand, fremfor at falde i søvn til det....altfor sent om aftenen.
Mit problem var at jeg satte ektramaterialet på efter filmen og så trak det
ud.....

Mvh
Maria