CDON.COM og LOTR:ROTK Ext.Ed.Gift Set
Fra : Ukendt

Dato : 08-12-04 15:24

Hej Alle

Som nævnt i tråden "Godt nyt til pre-order folket...." havde jeg d.
16.10.2004 bestilt LOTR:ROTK Gift Set fra CDON.COM

Efter at have set tråden fra "Kong Kent" gik jeg ind og checkede min
ordrestatus hos CDON, og søremig om ikke min ordre var blevet annuleret - og
det uden jeg på noget tidspunkt havde modtaget en mail om det fra CDON.COM
(havde fået mine ordrebekræftelse i sin tid).

Jeg undre mig selvfølgelig, og skriver en mail til deres support, som også
svare mig hurtigt nok her idag - Ordren er ved en fejl blevet annuleret, og
det beklager de, og sender en rabatkode på 29,- hvis jeg vil genbestille.

Fint nok, jeg vil da lige checke hvad det som ville komme til at koste mig,
men pokkermig om prisen på Gift Settet ikke er sat op fra oprindelige 479,-
til 549,- ! Okay, at undre sig?!

Jeg har selvfølgelig skrevet til CDON.Com at jeg finder det mystisk, og da
gerne vil have det forklaret. Som, tror jeg det var, Peter B. J. for nyligt
skrev, så kan man se konspirationer over alt, så det vælger jeg også at
gøre....

Er der andre der har oplevet det samme fra CDON.COM, eller lignende
oplevelser?

Lars B.

Fra : Kylle

Dato : 09-12-04 02:22

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (havde fået mine ordrebekræftelse i sin tid).
>
> Er der andre der har oplevet det samme fra CDON.COM, eller lignende

Jeg har samme forudbestilling hos CDON, altså GHoft box til 479 kr.Men den
har nu status som pakket og afsendt.

Kylle

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 10:07

"Kylle" <jesper.hansen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har samme forudbestilling hos CDON, altså GHoft box til 479 kr.Men den
> har nu status som pakket og afsendt.

Deres support har også fået rettet op på fejlen, og sender mig nu filmen til
den oprindelige pris.

> Kylle

Lars B