Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Julekort
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 12-12-04 12:01

Hej venner -

Jeg har i min naivitet foreslået hustruen, at vi i år bestiller julekort med
billede af vores datter på nettet.

Måske har jeg gjort regning uden vært.

Kan I ikke hjælpe en stakkels novice med et par links?

Tak for hjælpen!

- Jensby

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 12-12-04 12:43

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> wrote in

> Kan I ikke hjælpe en stakkels novice med et par links?
´
Har netop modtaget fra Billedbutikken.dk - de har næste dags levering. 10x21
format - billedet fylder 10x15 cm. Desværre ingen mulighed for at sætte anden
tekst på kortet, så vi skriver en hilsen bag på i stedet for. Billedet skal
være i 2:3 format - ellers bliver det beskåret..

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Anders F

Dato : 12-12-04 17:20

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> wrote in message
> [...]
> skal
> være i 2:3 format - ellers bliver det beskåret..

Hvis det er digitalt kan man jo selv lægge tekst mv. på....

/A

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 12-12-04 19:05

http://foto.tdconline.dk/