Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CompuTrekker_AW
Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 11-12-04 13:22

Haløjsa

Nu er det jo ved at være jul og man skal finde på gaver...
jeg har kig på Lowepro CompuTrekker_AW, men hvor god er den.
Det er da lækkert at have sin PC med men må man gå på kompromi med andre
ting???
Her tænker jeg på mister man plads til objektiver eller andre rum der er i
de andre modeller???

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-12-04 13:39

Jabbe(4k) wrote:
> Nu er det jo ved at være jul og man skal finde på gaver...
> jeg har kig på Lowepro CompuTrekker_AW, men hvor god er den.

Den har jeg, og jeg er glad for den..

> Det er da lækkert at have sin PC med men må man gå på kompromi med andre
> ting???

Jeg synes at den er mindre behagelig at have på ryggen når man har
PC'en med.. men samtidlig er det rart at have muligheden.

> Her tænker jeg på mister man plads til objektiver eller andre rum der er i
> de andre modeller???

Hvor meget vil du pakken ned ?

I min har jeg plads til:
EOS 300D (jeg har ikke noget greb, men det ville ikke være et
problem hvis jeg havde)
Sigma 12-24
Sigma 70-200
Canon EF-S 18-55
Canon EF 28
Canon EF 50
Canon EF 85
550EX flash

Og der er plads til et ekstra hus eller 2 objektiver mere.

Rygtet vil dog vide at der ikke er plads til et EOS 1-hus, men jeg
ved ikke om det passer, da det kun er angivet til at være ½" større
end pladsen i tasken, og den kan jo gi' sig lidt ;)

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 11-12-04 14:26

On Sat, 11 Dec 2004 13:21:59 +0100, "Jabbe\(4k\)" <jabbe@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>ting???
>Her tænker jeg på mister man plads til objektiver eller andre rum der er i

Her er en copy/paste af hvad jeg tidlgere har skrevet om rummeligheden
af denne fine lille taske:

Jeg har en computrekker og i den kan der på en gang være:

ibm x30 laptop ret lille men der kan vist godt være en 17" powerbook
hvis det er hvad man ønsker), canon 1d, canon eos3 m/booster, 70-200
2.8, 24-70 2.8, 17-40, 50mm, 550ex, 2x telekonverter, off shoe kabel,
trådudløser, ekstra batteri, en bunke aa batt, film og ikke mindst
opladere til 1d og computer + alt det løse...og der er stadig plads
til overs i lommen foran.

Hvis jeg fjerner det ene kamerahus og 50mm'eren kan jeg lige netop
klemme en 300mm 2.8, med modløsblænde, ned.

--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 11-12-04 14:38

Jeg siger mange tak for hjælpen..
Jeg syntes også den virker meget lækker så det er den jeg skriver på ønske
sedlen så er der jo også plads til udvidelser....

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk