Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Konica/Minolta A200
Fra : Martin B

Dato : 10-12-04 23:53

Hey,

Er der nogen der kender til anmeldelser af Konica/Minolta's nye A200...?
Eventuelle egne erfaringer...?

Den eneste anmeldelse/test jeg har fundet er denne:
http://www.megapixel.net/cgi-bin/fs_loader.pl?p=http%3A//www.megapixel.net/reviews/minolta-a200/a200-review.html

Den er ret positiv, men jeg kunne nu godt tænke mig at læse nogle flere...

Mvh

Martin

Fra : Henning

Dato : 11-12-04 00:07

"Martin B" <martin@REMOVETHISbrogaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den er ret positiv, men jeg kunne nu godt tænke mig at læse nogle flere...

Prøv at læse denne tråd:

http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1024&message=11343368

og der er mange flere samme sted.

mvh Henning

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 11-12-04 12:06

> [...]
>
> Den er ret positiv, men jeg kunne nu godt tænke mig at læse nogle flere...

Jeg kender ikke A200, men jeg har et A2. Jeg er utroligt glad for dette
kamera. Når jeg ser på spec's for A200 er der både nogle plusser og minuser
i forhold til A2. Hvis jeg skulle købe i dag, ville jeg være i tvivl hvorfor
et af de to jeg skulle vælge. A200 har f.eks. twist and tilt LCD, hvorimod
A2 kun kan vippes.

Prismæssigt er der ikke den store forskel på de to kameraer, så jeg vil
anbefale dig at kigge på begge og så vælge ud fra hvad du vægter højst.

Henrik