Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen fra gruppen der skød idag oppe på sk~
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 08-12-04 21:24

Så et par "skydere" ude og lufte deres EOS 300D'ere inde ved skøjtebanen, da
jeg var inde og skøjte tidligere idag. Er det mon nogen fra gruppen?

--
Venligst,
Thomas Schreiber

"Jeg er sgu ligeglad hvad din far hedder, du skal ikke vade rundt på vandet
her hvor jeg skal fiske!"

Fra : Peter Holm

Dato : 08-12-04 22:42

Thomas Schreiber wrote:
> Så et par "skydere" ude og lufte deres EOS 300D'ere inde ved
> skøjtebanen, da jeg var inde og skøjte tidligere idag. Er det mon
> nogen fra gruppen?

guilty as charged
http://www.pinknippon.dk/CRW_8395_2.jpg

/peter

Fra : Thomas Kjær

Dato : 08-12-04 23:59

On 2004-12-08, Peter Holm <phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote:

> guilty as charged
> http://www.pinknippon.dk/CRW_8395_2.jpg

Dejligt, men lidt for desatureret til min smag. :)

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Peer K

Dato : 09-12-04 00:07

Peter Holm wrote:

> guilty as charged
> http://www.pinknippon.dk/CRW_8395_2.jpg

Og så må jeg jo stå frem og tilstå at være den anden.

Godt billede, Peter.

/Peer K

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-12-04 09:19

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote in message

> guilty as charged
> http://www.pinknippon.dk/CRW_8395_2.jpg
>
> /peter

LOL! Det var hende den lille pige der kørte med sin mor og sin lillesøster.
Hørte tilfældigvis moderen sagde til pigen efter hun faldt, at fordi man
falder på skøjter, er der ingen grund til at græde!!! Så kan hun lære det

Var i øvrigt lige ved at køre hen og spørge jer om ikke skulle have nogle
ordentlige skydere, fremfor jeres plastisk vandpistoler :oÞ

Fik i ellers nogle gode skud derfra? Kunne være sjovt hvis jeg var på et af
dem Jeg er ca. 2meter høj, og havde sort hue og sort fleece på, hvis det
skulle lette søgningen

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Peer K

Dato : 09-12-04 13:11

Thomas Schreiber wrote:

> Fik i ellers nogle gode skud derfra? Kunne være sjovt hvis jeg var på et af
> dem Jeg er ca. 2meter høj, og havde sort hue og sort fleece på, hvis det
> skulle lette søgningen

Jeg svarede egentlig på din oprindelige post, men det ser ud til, at det
svar forsvandt i et sort hul.

Du er ikke på nogle af mine billeder. Tror ikke du kvalificerede dig til
dagens motiv : "søde børn på skøjter"

/Peer K