Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kortfejl ( sd kort )
Fra : sas

Dato : 08-12-04 12:29

Har taget et par prøve fotos med det, ingen fejl

derefter brugt det til overflytning af data til ny pc, ingen fejl

det er formateret på pcen flere gange og virker til pc

skriver nu kortfejl i cameraet ???

512 mb kingston

--
mvh.
sas

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-12-04 12:32

sas wrote:
> Har taget et par prøve fotos med det, ingen fejl
> derefter brugt det til overflytning af data til ny pc, ingen fejl
> det er formateret på pcen flere gange og virker til pc
> skriver nu kortfejl i cameraet ???

Har du prøvet at formattere det i kameraet ?
Eller kan du ikke få lov til det?

// Hans
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)

Fra : sas

Dato : 08-12-04 13:12

> Eller kan du ikke få lov til det?
>
> // Hans

Nej,men er gjort, og det virkede
så enkelt :))
tak, jeg skal være bessefar i morgen

Fra : Jimmy

Dato : 08-12-04 12:40

"sas" <sas@esenet.dk> wrote in message
> Har taget et par prøve fotos med det, ingen fejl
>
> derefter brugt det til overflytning af data til ny pc, ingen fejl
>
> det er formateret på pcen flere gange og virker til pc
>
> skriver nu kortfejl i cameraet ???

Det har jeg også prøvet på mit kamera.
Der skulle jeg formatere det i min kortlæser sat i en Linux box.

Hvilket kamera har du?

Mvh
Jimmy