Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor får i lavet store digitale forstørrel~
Fra : max[dk]

Dato : 08-12-04 08:53

Op til ~50x70cm

Jeg ved at Pixum.de og Bingo kan lave dem, men er der kender noget til om
deres produkt er noget værd? Er der nogen i kan anbefale?

/Max

Fra : michael bennati scho~

Dato : 08-12-04 10:26

Pixum er fremragende og billige.. Også deres megaposters 50 * 75 cm.

mvh Michael

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-04 12:43

"max[dk]" <maxses_snot_@hotmail.com> wrote in message
> Op til ~50x70cm
>
> Jeg ved at Pixum.de og Bingo kan lave dem, men er der kender noget til om
> deres produkt er noget værd? Er der nogen i kan anbefale?
>
> /Max

Hej Max

Prøv at snakke med Tage fra http://www.abclyskopi.dk/ på 36 75 07 28. Han
laver nogle gode forstørrelser i 50 x 75 til 130 Kr + 20 kr i opstart. Jeg
kan helt klart anbefale dette. Hvis du ikke lige bor i nærheden bliver
forstørrelserne sendt med posten.

VH
Per

Fra : den ægte fotomand

Dato : 08-12-04 16:26

> [...]
> laver nogle gode forstørrelser i 50 x 75 til 130 Kr + 20 kr i opstart. Jeg
> kan helt klart anbefale dette. Hvis du ikke lige bor i nærheden bliver

hvorfor skal det være så dyrt?? med rigtige film, koster det under det halve
hos Bingo foto.

Vh Per

Fra : max[dk]

Dato : 09-12-04 07:13

> hvorfor skal det være så dyrt?? med rigtige film, koster det under det
halve
> hos Bingo foto.

Ja det er også noget jeg har tænkt på, men det er nok fordi de bliver
printet...(måske?)

Men når man ser på helheden er det jo billigere, da jeg tog analog var det
max. 5 billeder som jeg brugte videre pr. film, ofte kun et billede. dvs.
prisen skal man lægge prisen på filmen+fremkaldelse. Det til kommer at det
er væsenligt hurtigere...

Men jeg synes nu også at de tager ved, men der er jo nok en grund til det

/Max

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 08-12-04 14:14

> [...]
>
> Jeg ved at Pixum.de og Bingo kan lave dem, men er der kender noget til om
> deres produkt er noget værd? Er der nogen i kan anbefale?

Jeg har handlet ved http://www.digiposter.de og er godt tilfreds med
resultatet/prisen/servicen