Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pover Shot G6 - instruktionsbog
Fra : Geo

Dato : 07-12-04 19:50

Hej

Jeg mangler en instruktionsbog til mit camera og den skal være på dansk.
(Hvis jeg skal forstå den).

Jeg har fået en pris på mellem 5 og 600 kr. hos Canon, er der nogen der har
en løsning der er noget billigere.
Kan jeg downloade den et sted og så printe den ud selv?

Venlig hilsen Geo

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-12-04 19:54

Geo wrote:
> [...]
> en løsning der er noget billigere.
> Kan jeg downloade den et sted og så printe den ud selv?

Du kan finde en der har et tilsvarende kamera og købe deres
instruktionsbog eller få lov til at fotokopiere den.

Du kan gå i EL-giganten, købe et kamera, fotokopiere manualen inden
for en måned, og aflevere kameraet tilbage igen.

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : ingvorsen

Dato : 07-12-04 22:39

Tillykke med dit kamera!
Hehe lyder som om du fik et godt tilbud med en tysk manual?
Du kan evt. downloade en pdf-manual på engelsk på www.powercom.com

Hvis du finder en dansk manual på nettet, så må du endelig sige til....

/kin