Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny pære at kritisere:-)
Fra : Simon Nielsen

Dato : 07-12-04 17:17

Hej, jeg har nu prøvet at lave en hvor man kan se glødetråden, jeg syntes
ikke selv at det er blevet helt efter hensigten, men lyset falder meget
specielt å det første billede.

Og al kritik er velkommen også dem der siger at det er kedeligt HEH

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=113551

Simon
"lad være med at tænke negativt før nogen kalder dig svin"
Simon Nielsen - 2004

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 07-12-04 17:26

> Og al kritik er velkommen også dem der siger at det er kedeligt HEH

> [...]

Afstand fra emnet Desuden er det "nye" billede alt for kedeligt. Der er
set mange billeder af glødetråde tidligere, men ingen af en strømædende 60
Watt'er

--
Venligst,
Thomas Schreiber

"Jeg er sgu ligeglad hvad din far hedder, du skal ikke vade rundt på vandet
her hvor jeg skal fiske!"

Fra : Simon Nielsen

Dato : 07-12-04 18:21

"Thomas Schreiber" <its_not@working.com> wrote in message

> Afstand fra emnet Desuden er det "nye" billede alt for kedeligt. Der
er
> set mange billeder af glødetråde tidligere, men ingen af en strømædende 60
> Watt'er

Mange tak. Jeg skulle lige prøve og se om det blev bedre, men jeg syntes mit
60 watt billede er bedre, der en ro over det og det her er bare endnu et
(som du selv siger) glødetrådsbillede.

> "Jeg er sgu ligeglad hvad din far hedder, du skal ikke vade rundt på
vandet
> her hvor jeg skal fiske!"

"Jamen jeg kan sørge for du fanger flere fisk, til kun 10 % af
overskudet"

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-04 23:15

"Simon Nielsen" skrev i en meddelelse

> [...]
> specielt å det første billede.
>
> Og al kritik er velkommen også dem der siger at det er kedeligt HEH

Det er ca lige så spændende som et foto af et stykke sort karton.

Hvis det skal være bare lidt interessant, så skal det måske være lidt hen
efter dette:

http://www.kbhamt.dk/images/7839.gif
http://www.danlamp.com/BornReady/image/UPLOAD/8478profile_paere2.jpg
http://www.danlamp.com/BornReady/image/UPLOAD/8477profile_paere1.jpg

- men det er jo stadigbare billeder af pærer med lys i.

--
mvh kajo