En misforståelse
Fra : Leyna

Dato : 11-12-04 11:24

I skal lige ha' en lille sød historie fra det virkelige liv, hvor det
altid er hunden der må bøde for kattens narrestreger...

Jeg er ejer at to store lab drenge, hvoraf den ene elsker sko... Og
det gør han så meget at de helst skal splittes til atomer. sutsko med
vat fyld er det allerbedste, for de kan virkelig spredes ud over et
stort areal. For nylig havde han så fået fat i mine kinasutter, og
derfor stod jeg uden sutsko.Min svoger, som samtidig er helt med på
mit barnlige sind havde så købt et par tigersutter (altså nærmest et
tøjdyr til at ha' på fødderne) til mig, som erstatning.

Dem var jeg vældig, vældig glad for, og når ikke jeg ligefrem havde
dem på, så blev de stillet et godt stykke op ad trappen (som hunden
ikke kommer på), for at være sikker på at de ville "overleve".
Nu er det bestemt ikke hver dag at Vaks (som er sutskodræber) æder
mine sko, men risikoen er der altså, og derfor mener jeg at det er
mere sikekrt at sætte dem væk.

Jeg har så også to katte, hvoraf hanmissen er vældig legesyg, men
indtil for nylig (da Mini, vores lidt sære hunmis gik bort) har der
ikke været ret meget gang i legeriet, for Mini gad ikke at lege, og
Popsie var oftest ude, når Mini var inde, så Buster kedede sig sikkert
lidt. Men efter Mini's bortgang er Popsie langt oftere hjemme, og hun
gider godt at lege med Buster, så ind imellem er der liv og glade dage
i huset.

Det var der også denne formiddag, hvor jeg hører dem tumel rundt ude i
entreen, hvor tigersutterne står på trappen...
Et par timer senere komemr jeg ud i entreen, og dér ligger hvad jeg
antager er store vattotter fra mine tigersutter. VAKS... er min første
tanke. MØGHUND! Nu har han ødelagt mine nye dejlige tigersutter. ØV
altså!
Jeg kan dog ikke få øje på resterne af sutterne, og da jeg lige
tjekker trappen, så står de pænt deroppe på næstøverste trin. Lettere
forvirret tæneker jeg så "hvad er det så han har ødelagt?", men der er
intet spor af den oprindelige ødelæggelse, kun "vattotterne". Så må
jeg jo lige undersøge hvad det egentlig er der ligger spredt over hele
gulvet, og da jeg samler op, så viser det sig at være helt hvide
kattehår. *G* Buster er sort, men Popsie er hvid med aftegninger, så
det var hendes pels der lå sporedt over det hele. Jeg undersøgte begge
katte for eventuelle skader, men de havde bare leget. Der var intet at
se på dem.

Heldigvis fik jeg ikke skældt Vaks ud, og han fik lige en ekstra kiks
den dag, for at have ladet mine tigersutter stå i fred.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kate

Dato : 12-12-04 09:28

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in

> Heldigvis fik jeg ikke skældt Vaks ud, og han fik lige en ekstra kiks
> den dag, for at have ladet mine tigersutter stå i fred.

Hahahaha, der var han godt nok heldig

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.