Nu er Ludwig flyttet ind
Fra : J

Dato : 09-12-04 22:08

og mødet med vores hund Albert gik helt nemt. Albert snusede til kassen,
hvor Ludwig sad, og så gik han (lettere forvirret) hen og snusede til
Laurits (killing 5 1/2 måned) HOV der var pludselig to..... Senere da Ludwig
kom ud af kassen, snusede hund og killing til hinanden - og så var der ikke
mere pjat med det, stille og roligt gik det. Man kan sagtens mærke, at
Ludwig er vant til hund. Men Laurits er godt nok SUR - eller måske er den
snotforvirret - han gik ovenpå, på han fik øje på den lille. Nu har han
siddet længe oppe på et af de øverste trin og holdt øje med, hvad der
foregår nede.
Den lille har bare tøffet rundt. Så gik han op ad trappen, og stod stille
lidt, da han så og hørte den faretruende kat på øverste trin, men langsomt
sneg han sig opad. Det endte med at Laurits gik ind i soveværelset og holdt
vagt derfra. Nu lister den lille stille rundt, når Laurits kommer lidt for
tæt - ca. et par meter - så står han stille eller lægger sig ned og kigger
den anden vej. Jeg holder hele tiden øje med dem, og snakker roligt til
Laurits - har også kælet lidt med ham, det ville han gerne da han sad på
trappen, men da han var i soveværelset, blev han godt nok sur på mig - lige
nu er der stille, så jeg må se hvad de laver. Jeg håber de finder ud af, at
blive gode venner.
PS... Laurits er blevet så fin inde i sin mund, den ser helt normal ud, og
dyrlægen var meget tilfreds, da vi var til kontrol i fredags.
Hilsen Jette

Fra : Allan

Dato : 09-12-04 22:21

Det lyder til at du får en nem sammenføring tillykke med det
Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 12-12-04 09:07

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> wrote in

> PS... Laurits er blevet så fin inde i sin mund, den ser helt
> normal ud, og dyrlægen var meget tilfreds, da vi var til kontrol i
> fredags.

Det lyder godt, håber Laurits bliver helt frisk igen.

Hvordan går det mellem Ludwig og Laurits nu et par dage senere?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.