Drægtig kat/foder
Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 10:21

Hej

Jeg har en drægtig kat, som absolut ikke gider, at røre killingefoder -
hverken det sædvanlige mærke - RC - eller andre.
Hun holder sig til alle andre varianter af RC, som vi normalt fodrer med,
men jeg kan ikke få killingfoderet i hende
Hvad gir' I andre Jeres drægtige katte, hvis de er kræsne ???
Skal siges, at hun heller ikke er meget for vådfoder, for ellers ville jeg
have købt AD til hende, men .................

På forhånd tak for evt. gode råd !!!

Mvh
Tina
--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.

Tina

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 09-12-04 10:34

Tina wrote:
> [...]
> Skal siges, at hun heller ikke er meget for vådfoder, for ellers ville jeg
> have købt AD til hende, men .................

Den største succes indtil nu er faktisk Precept tørfoder for den moderat
aktive voksne kat, med kylling, en grøn/gul sæk.
Der er en killing og 9 voksne katte, deriblandt en kræsen norsk
skovperser og en lige så kræsen Main Coon, som er vilde med det.

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 10:39

> [...]
> Der er en killing og 9 voksne katte, deriblandt en kræsen norsk
> skovperser og en lige så kræsen Main Coon, som er vilde med det.

Ja tak men det skal helst være killingefoder, når en kat er drægtig -
har lige købt Precept til killinger og drætige, men det er alle de andre,
der syntes, det er en lækkerbidsken - undtagen den vordende mor

Mvh
Tina

Fra : Hanne Dahl

Dato : 09-12-04 10:47

Hej Tina.
Prøv i din lokale dyrehandel eller hos din dyrelæge om de ikke ligger inde
med en vitamin pasta.
Det er simpel hen det nemmeste og for det meste kan katten lide det.
Jeg kan desværre ikke huske navnet på firmaet men det hedder bare Vitamin
pasta.

Hlsen Hanne Dahl som også skal have skaffet noget hjem

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 10:54

Hanne Dahl wrote:
> [...]
> Det er simpel hen det nemmeste og for det meste kan katten lide det.
> Jeg kan desværre ikke huske navnet på firmaet men det hedder bare

Hej Hanne

Ved godt, hvad du mener - det er den gule tube fra Gimpet - den har jeg da,
og har faktisk slet ikke tænkt på den, men det vil jeg da straks prøve !!!

Taaaaaaaaaaaaaaaak

Mvh

Tina