Kattetis
Fra : Heidi Jensen

Dato : 08-12-04 12:55

Hej

Hvordan fjerner man lugten af kattepis? Vi fandt ud af forleden da, at vores
ene mis, også havde et besørger hjørne under vores skrivebord, gulvtæppet
var helt vådt... Mmmm dejligt! Nu er det bare sådan, at vi ikke kan få
lugten væk!!!!

Heidi

Fra : Denise

Dato : 08-12-04 13:01

"Heidi Jensen" <beardie@mail.dk> wrote in message
> [...]
> ene mis, også havde et besørger hjørne under vores skrivebord, gulvtæppet
> var helt vådt... Mmmm dejligt! Nu er det bare sådan, at vi ikke kan få

Du kan få det væk med Rodalon. Pas endelig på at fortynd som der står og tør
det rigtig godt op, for det er giftigt for katte at slikke i sig.

--
Hilsen Denise

Fra : Heidi Jensen

Dato : 08-12-04 20:31

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> "Heidi Jensen" <beardie@mail.dk> wrote in message

> vores

> Du kan få det væk med Rodalon.

Ok, men hvor køber man sådan noget - og hvad er det (hvad skal jeg kigge
efter, dåse, bøtte eller hvad)?

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 08-12-04 21:09

> Ok, men hvor køber man sådan noget - og hvad er det (hvad skal jeg kigge
> efter, dåse, bøtte eller hvad)?

Det fås hos Matas på flaske. Det findes i en udendørs- og en
indendørsvariant (du skal bruge den indendørs). Øverst på flasken står
der Rodalon med store bogstaver. Nederst står der "Indendørs" på rød
baggrund. På etiketten står der også "Fjerner dårlig lugt". Hvis du ikke
kan finde det, så prøv at spørge en ekspedient. De kender det helt sikkert

Tror egentlig også, at jeg har set det i nogle supermarkeder.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ida

Dato : 08-12-04 22:30

--

"Heidi Jensen" <beardie@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ene mis, også havde et besørger hjørne under vores skrivebord, gulvtæppet
> var helt vådt... Mmmm dejligt! Nu er det bare sådan, at vi ikke kan få

Hejsa Heidi

Der er også det ufarlige produkt PIS´t væk http://www.kattens.net/dansk.htm
.. Det kan her i huset tage selv 'duften' fra hankattestrint

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger tilsalg

Fra : Heidi Jensen

Dato : 08-12-04 23:10

"Ida" <mail@KATTEBAKKEmaine-coons.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der er også det ufarlige produkt PIS´t væk
> http://www.kattens.net/dansk.htm
> . Det kan her i huset tage selv 'duften' fra hankattestrint

Ok tak! Det tror jeg heller jeg vil prøve, da hundene jo også kan finde på,
at skulle "smage" på sagerne!

Heidi