Ernæring/mad - links
Fra : Denise

Dato : 08-12-04 12:34

Hej gruppe

Har I nogle gode links til ernæring/mad til katte - helst på dansk. Er
ved at hjælpe en katte-nybegynder med kat på 6 måneder, med diverse ting og
prøver at påvirke i positiv retning
Hilsen Denise

Fra : JytteJ

Dato : 08-12-04 16:25

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er
> ved at hjælpe en katte-nybegynder med kat på 6 måneder, med diverse ting

www.taenk.dk/test/alle/kattemad.dk

vh.
JytteJ

Fra : Denise

Dato : 08-12-04 18:00

JytteJ wrote:
> "Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> www.taenk.dk/test/alle/kattemad.dk
>
> vh.
> JytteJ

Hæ hæ, den havde jeg fundet. Og der kunne jeg bl.a. bruge emnet fordele og
ulemper ved tørfoder og dåsemad.
men der skal ikke .dk med

--
Hilsen Denise