TV2 Østjylland NU JBH
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 07-12-04 19:31

Kig lige programmet. Der kommer noget om JBH

Fra : Kate

Dato : 07-12-04 20:50

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote in

> Kig lige programmet. Der kommer noget om JBH

Godt nok bor jeg i Kbh. så jeg hører til Lorry, men ville alligevel se
om jeg kunne se noget online. Lang blev min næse da jeg opdagede jeg
skal have et login for at kunne se nyhederne. Hold da op hvor lamt

Nå, jeg håber de havde et godt indslag om JBH.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 07-12-04 21:02
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 08-12-04 00:05

Linda Hedegaard Jensen wrote:
> Kig her:
> http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=7&Id=219223

Er der en der kunne give mig en mini-vejledning i hvordan man søger sig frem
til nævnte udsendelse på www.tv2regionerne.dk
Spørger da jeg ikke må lave såkaldte dybe links på hjemmesiden
(www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk) men kunne istedet forklare søgemetoden.
Hvordan finder man en specifik udsendelse?

Med venlig hilsen

Thomas
www.Stop-Dyrlaege-Breth-Hansen.dk

Fra : Helle Nielsen

Dato : 07-12-04 21:31

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41b5f6e5$0$22674$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Kig lige programmet. Der kommer noget om JBH

Dette skulle gerne være linket til udsendelsen :
http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=7&Id=219223

Mvh Helle

Fra : Denise

Dato : 07-12-04 22:27

Linda Hedegaard Jensen wrote:
> Kig lige programmet. Der kommer noget om JBH

Hold da op, hvor er det bare fedt
Det skal jeg lige udbrede rundt omkring.

--
Hilsen Denise

Fra : goofy

Dato : 07-12-04 22:38

Hejsa

Er der nogen der har linket til den omtalte hjemmeside

Steen Vinbæk

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 07-12-04 22:50

goofy wrote:
> Hejsa
>
> Er der nogen der har linket til den omtalte hjemmeside
>
> Steen Vinbæk

Det har jeg da, kig her:

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-04 23:03

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har linket til den omtalte hjemmeside

Værs`go:

http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-04 22:48

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41b5f6e5$0$22674

> Kig lige programmet. Der kommer noget om JBH

Syntes at det var lidt tamt. TV Øst har imo lidt for ondt af JBH, i deres
måde og fremstille sagen på:

Han er blevet hængt ud på nettet (=stakkels mand ).
Han er blevet beskyldt for, at mishandle dyr. ( Igen stakkels mand )
Folkene bagved hjemmesiden tænker på, at starte en forening...

Alt i alt synes jeg godt, at de kunne have fremstillet det på en lidt anden
og bedre måde, men det er måske bare mig... ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 08-12-04 16:39

Tror det er os dyrevenner det syntes at de skulle have været lidt hårdede
mod ham. Men i nyhedsudsendelser må de jo ikke tage parti. De skal jo bare
formidle nyhederne

Fra : Leyna

Dato : 08-12-04 21:19

On Tue, 7 Dec 2004 22:47:47 +0100, "Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk>
wrote:

>Alt i alt synes jeg godt, at de kunne have fremstillet det på en lidt anden
>og bedre måde, men det er måske bare mig... ?

Nej, jeg var også lidt skuffet. Der burde være dokumentation nok
efterhånden...
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 09-12-04 00:32

Buffy skrev i en meddelelse...

> Alt i alt synes jeg godt, at de kunne have fremstillet det på en lidt
> anden
> og bedre måde, men det er måske bare mig... ?

Jeg synes det var totalt synsforvrængende at blande sagen med opslagene med
pædofili-påstande ind i indslaget. Så skal man lige pludselig forsvare sig
selv fordi man får smækket ordet selvtægtsmand i hovedet. Der er - i mine
øjne - stor forskel på påstande der ikke kan bevises og påstande der kan.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-12-04 01:59

> [...]
> pludselig forsvare sig selv fordi man får smækket ordet selvtægtsmand
> i hovedet. Der er - i mine øjne - stor forskel på påstande der ikke

Dette var også min første tanke, at det var dog et træls indlæg i TV-
spottet. Men så alligevel, tænk lige på dette: Det giver
netop Anna chancen for at forklare at det IKKE er en hadeside eller en
personlig hets mod manden. Fordi, ved at bringe det med selvtægt ind i
indslaget, viser TV2 også hvad folk tænker derude(!) Og indslaget giver som
sagt plads til at få et modsvar med fra Anna.

For folk tænker nemlig præcis at vi går efter manden og at det er en hetz.
Der er kommet flere mails der beskylder os for dette. Men min holdning er at
de kan tænke det de vil, skrive det de vil, postulere herfra til månen.
Sagen om dyrlægen skal følges til dørs - for dyrenes skyld. For sandhedens
skyld.

KH Thomas

Fra : Kasper G. Christense~

Dato : 09-12-04 06:44

> [...]
> Sagen om dyrlægen skal følges til dørs - for dyrenes skyld. For sandhedens
Men problemet er vel, at hvis alt for mange føler sig overbevist om at
det mere er en personhetz fra sentimentale folk der har mistet et
kæledyr, end saglige klager, ja så vil I nok få svært ved faktisk at få
stoppet JBH. Sørg derfor for, som I allerede gør, at dokumentere så godt
som muligt, på så objektiv vis som muligt, samt bruge de officielle
klageinstanser så meget som muligt. Undgå at forfalde til "ekstrabladet
sprog" (kald ham ikke dr. dyredød osv.) Lad disse udtryk høre til i
andre medier.

Vær også åbne overfor folk der har positive historier om manden.

Indbyd JBH til at skrive nogle udtalelser, som I kan sætte på
hjemmesiden. Sandsynligvis vil han ikke gøre dette, men det er vigtigt
at han er blevet tilbudt at tage til genmæle og forklare sig. Hvis han
ikke vil udtale sig, så skriv dette på hjemmesiden, så man kan se at i
har spurgt.

Jeg håber I har held med jeres projekt, og allermest håber jeg nok at
der er nogen der får øjnene op for at klagesystem m.m. simpelthen ikke
fungerer godt nok, for det er vel egentlig årsagen til at det
overhovedet er nødvendigt at starte denne voldsomme kampagne på eget
initiativ!

Mvh.

Kasper

--
Besøg mig på nettet: http://www.kaspershjemmeside.dk

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-12-04 10:19

> [...]
> fungerer godt nok, for det er vel egentlig årsagen til at det
> overhovedet er nødvendigt at starte denne voldsomme kampagne på eget

Netop. Der kommer ikke til at stå noget negativt om manden, sagerne taler
sit eget tydelige sprog.
Og korrekt, dette projekt var aldrig kommet på banen hvis myndighederne
gjorde deres pligt. Og hvis dette ikke er muligt i forhold til loven at
stoppe en dyrlæge der ikke vil behandle sine dyr ordentligt, så må loven
laves om.
Folk der forsvar ham er velkomne til at lave en støtte hjemmeside om
dyrlægen.

"Dansk Folkeparti skal ikke regere Danmark"
http://www.danskfolkepartiskalikkeregeredanmark.dk/
Et andet godt eksempel på en hjemmeside der bruger ytringsfriheden i DK.

/ Thomas

/ Thomas

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-12-04 10:40

Dr har også et indslag om hjemmesiden:
http://www.dr.dk/Regioner/Kanal94/Nyheder/Krimi/2004/12/07/130236.htm

Med venlig hilsen

Thomas
www.Stop-Dyrlaege-Breth-Hansen.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-12-04 12:18

*gg* og jeg kan da tilføje at han også findes på
TV2-Fyn's hjemmeside
http://www.tv2fyn.dk/nyheder/index.php?mode=oversigt&PHPSESSID=41f2ed2a7fea978a83c9c26114e7d933

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-12-04 13:19

Marianne Hellemose wrote:
> *gg* og jeg kan da tilføje at han også findes på
> TV2-Fyn's hjemmeside

http://www.tv2fyn.dk/nyheder/index.php?mode=oversigt&PHPSESSID=41f2ed2a7fea9
78a83c9c26114e7d933

Yeps!