Navne med H
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 08-12-04 22:51

Hej igen

Som jeg lige nævnte i mit andet indlæg er Nicki's mor i disse timer ved at
føde, og jeg har lovet min opdrætter at hjælpe med at finde navne til de
små, men det er alligevel svært. Hvor er det man kan finde navne henne,
eller er der nogen der kan hjælpe mig så jeg kan hjælpe hende. Alle hundene
skal ha' navne med H og gerne navne som f.eks Hannibal den henrygte og sådan

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 08-12-04 23:47

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:cp7t16$20ve$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> eller er der nogen der kan hjælpe mig så jeg kan hjælpe hende. Alle
> hundene skal ha' navne med H og gerne navne som f.eks Hannibal den

Hanzi, den hastige

Hubert, den hurtige

Henny, den henrivende

Hektor, den hemmelige

Hassan, den halvfede

Altså... Ja ok. Om ikke andet, så kan du grine af det. LOL

Mvh. Nana (Den opfindsomme, men platterlige.)

Fra : Anette

Dato : 09-12-04 01:30

Bolette Nielsen <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> wrote:
> Alle hundene skal ha' navne med H og gerne navne som
> f.eks Hannibal den henrygte og sådan

google is your friend Feks www.nyhund.dk har mange forslag

Ellers kunne det jo være noget i boldgade med:
drenge:
Hermoso - den smukke ( Hermoso betyder smuk på spansk- hermosa hvis det er
en pige)
Hagbard - hin hellige
Hubbi -hoppebold
Hugin - historiefortælleren
Høvding - den heldige
Hiawatha - den herlige

Piger:
Helene - den skjønne
Hovsa - den heftige
Hellas - den aktive
Hippo - den hurtige
Hind - den yndefulde
Hissa - den hysse

He he...det er jo nemt når det ikke er ens egen

/ Anette

Fra : Mus

Dato : 09-12-04 09:07

Bolette Nielsen <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cp7t16$20ve$1@news.cybercity.dk...
> [...]
hundene
> skal ha' navne med H og gerne navne som f.eks Hannibal den henrygte og

Ok nøjes bare med navnene, så må du selv sætte noget bag på a la xxx - den
henrivende

Honda
Hyundai
Hera
Hubert
Hektor
Harmoni
Henna
Harald

LN

Fra : Clas Lau

Dato : 09-12-04 10:26

Hermesetas - den søde.....

:) Jeg kunne ikke dy mig...

God fornøjelse med navnene.

Mvh

-Clas-

Fra : Karina

Dato : 09-12-04 11:15

Alle hundene
> skal ha' navne med H og gerne navne som f.eks Hannibal den henrygte og
sådan

Herkules

/ karina

Fra : fam. Ager

Dato : 09-12-04 11:41

> [...]
> eller er der nogen der kan hjælpe mig så jeg kan hjælpe hende. Alle
> hundene skal ha' navne med H og gerne navne som f.eks Hannibal den

-----

Harry den halvfede..

Harald Blåtand

henning hængeøre

hilde høj i hat

Hilda den heldige

Hubert ´den herlige

Hassan den luskede

hans den snedige

ja, der er sgu sjovt!!!

held og lykke!

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 18:47
Fra : Anja Bjerke

Dato : 09-12-04 21:11

H Hades HAIKU Hajas Hajdi
Hakuro Hàlastjarna Hall Hallel Hamilton
Hamlet Hampus Hani Hanna Hannah
Hannibal Hanniball Hans-Hugo Hansen Happy
Happy hera Happy Hopp Happy Nikita Harley Harly
Harlye Harmonia Harmony Harriet Harry
Harry potter Hassel Hatrick Haugtussa Hawkeye
Hayley Hazard Hazel Hebbe Hebron
Hector Hedda Hedin Hedvig Hee-man
Heia Heico Heidi Heihopp Heika
Heiko Heila Hekki Hekla Hektor
Helena HELIKON Helios Helly Hansen Helofax
Hemera Henck Henki Hennessy Henning
Henny Henriette# Henrik Henry Her er jeg ha ha
Hera Herakles Herakules Herax Herkules
Herman Hermann Hermia Hermine Hero
Heron Herr Sirius Hertz Hexa Hi-Raja
Hiawatha Hiba Hickory Hiff High lander
Hikori Hilde Hilla Hillary Hille
Hilmar Hilo Hinne Hinni Hinza
Hippi Hiro Hiski Hjalte Hjthjghjfgj
Hjørdis HOCEY Hocky Hodja Holger
HOLLI Holly Homer Honey Honnie
Hope Hot chilly Houdini Hr. Nilsen Hrafn
Huc Hudson Hugin Hugo Hulda
Huldra Hunter Hunting Princess Hvitney Hydra
Hypatia Hyper Hårek Håvard Hønse

Klippet fra http://www.canis.no/

Hilsen Anja

Fra : JSM

Dato : 10-12-04 21:50

> [...]
hundene
> skal ha' navne med H og gerne navne som f.eks Hannibal den henrygte og

Undrer mig at den her ikke allerede er blevet foreslået :

Hund.

mvh
Jesper