Nu kaster Nicki også op
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 08-12-04 22:45

Hejsa

Et lille tillæg til Nana's indlæg

Som jeg skrev i et af Nana's indlæg har Nicki også kastet op her på det
sidste. Så gik det godt i et par dage, men her til morgen kastede han op
igen. Jeg er ikke over bekymret, men alligevel kan man ikke lade vær' med at
tænke over hvad det er der gør at de bliver ved.

Jeg ringede til min dyrlæge i dag, bare lige for at være sikker. Ingen mad 1
døgn, kun koldt kogt vand. I morgen ryger han så på skåne mad ris med
kylling, fisk, fiskeboller eller hvad vi nu kan finde på, og så krydser jeg
bare fingre for at det hjælper

mange hilsner fra

Bolette og Nicki ( hvis mor ( altså Nicki's mor ) lige nu er ved at føde et
kuld hvalpe, ihhhh vi er så spændte, glæder mig til at besøge dem )
www.bolettes.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 08-12-04 23:48

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:cp7slp$20ci$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Bolette og Nicki ( hvis mor ( altså Nicki's mor ) lige nu er ved at føde
> et kuld hvalpe, ihhhh vi er så spændte, glæder mig til at besøge dem )

Ååh nej Bolette.... Hvad f.. er det for noget skidt vores hunde får
raget til sig? Gad vide om det er en eller anden epidemi?

God bedring med din piffer, og tak for rådene i min tråd. Kunen ikke
overskue at besvare alle, men tak for dem.

Mvh. Nana (Krydser fingre for Nicki)

Fra : Mus

Dato : 09-12-04 08:28

> [...]
>
> God bedring med din piffer, og tak for rådene i min tråd. Kunen ikke
> overskue at besvare alle, men tak for dem.

Ja der kunne vel godt være et eller andet i omløb - men så plejer dyrlæger
da normalt at sige det(ja hvis de da ikke er trætte af at sige det . Så
mon ikke det bare er tilfældigt.

I sommers + sensommeren var der epidemi af kennelhoste. Og det fik vi at
vide med det samme hod dyrlægen.

LN

Fra : Mus

Dato : 10-12-04 00:38

Mus <Bastian@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41b7fbfa$0$12120$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> mon ikke det bare er tilfældigt.
>
> I sommers + sensommeren var der epidemi af kennelhoste. Og det fik vi at

Har lige hørt der skulle være parvo virus i omløb. Det skulle være værst
omkring Køge.

Har aldrig selv oplevet en hund med Parvo virus, men det skulle vist være
ret voldsomt - så jeres kan sagtens stadig godt bare være alm dårligdom. Det
hælder jeg til. Men det er godt at vide, hvis der er Parvo i omløb.

LN

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-04 07:59

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Det
> hælder jeg til. Men det er godt at vide, hvis der er Parvo i omløb.

Vi mistede engang en 12 uger gammel hvalp til Parvo. Det er en forfærdelig
sygdom, hvor hunden også gentagne gange kaster op.
Dyrlægerne kan ikke gøre meget ved det, andet end at give hunden væske.
Parvo kan også smitte hunde, der er vaccineret, men en vaccineret hund, kan
bedre komme sig over sygdommen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Mus

Dato : 10-12-04 09:49

Buffy <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41b9497d$0$32731$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> Dyrlægerne kan ikke gøre meget ved det, andet end at give hunden væske.
> Parvo kan også smitte hunde, der er vaccineret, men en vaccineret hund,

Nogen der ved om det er den samme virus mennesker kan få?

LN