Internet Explorer og JDK
Fra : Flemming K. Jensen

Dato : 19-05-01 10:49

Hvilken version af JDK 1.1.x er (fuldt) understøttet af IE?

/Flemming Jensen

Fra : Brian Matzon

Dato : 19-05-01 11:54

"Flemming K. Jensen" <dsl40157@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Hvilken version af JDK 1.1.x er (fuldt) understøttet af IE?
Officielt er det vist 1.1.4 de har licens til...

/matzon

Fra : Flemming K. Jensen

Dato : 19-05-01 12:31

Ja, det var også 1.1.4 der spøgte i mit baghoved, men jeg tænkte at
der måske var én der kendte det præcise svar - jeg har ikke kunnet
finde det på nettet.

/Flemming Jensen

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 20-05-01 01:33

dsl40157@vip.cybercity.dk (Flemming K. Jensen) wrote in
> Ja, det var også 1.1.4 der spøgte i mit baghoved, men jeg tænkte at
> der måske var én der kendte det præcise svar - jeg har ikke kunnet
> finde det på nettet.

Så har du ikke søgt godt nok. Det er godt gemt, men her er oversigten:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q169/8/03.asp

Carsten Sørensen