HYLERNE vælter over hinanden..............~
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-12-04 01:24

HYLERNE vælter over hinanden for at læse om DCU !
hahahahahahahahaahhah

Disse HYLERE forkynder for folket HVER GANG DE HAR MULIGHEDEN FOR
DET, at DE ikke gider læse verner og DCU !!! HAHAHAHAHAAHAHHH.

Disse "intelligente" HYLERE har sat kill-filter til ! sat på ignore !!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHHH

OG SÅ ER DE FANEME VED AT FALDE OVER HINANDEN FOR AT LÆSE DCU-INDLÆG!!
HAHAHAHH

DET ER SGU DA HUMOR SÅ DET BATTER! HYLERNES UNDERHOLDNINGSVÆRDI STIGER
OG STIGER HAHAHAHAAHH.

Med mit lille nummer med at oprette et til lejligheden opfundet nick
og skrive et tilfældigt indlæg om fiskeri, SÅ har jeg taget så
listerligt pis på disse HYLERE ! HAHAHAHHAAHAHH de har nu IGEN
fremstået som fuldstændige latterlige personer som ikke kan styre
deres nysgerrighed om DCU-indlæg.

De siger at de sætter mig og DCU indlæg i kill- filter og på ignore !
hahahahahah HVOR er de latterlige.

Det er sgu morsomt HAHAHAHAHAAHHAAHH av min lille mave hahahahaha.
Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 10-12-04 06:57

Hvor er du dog ynkelig - og fatsvag!

Du fatter ikke, at du med "dit lille nummer" bare gør gruppen endnu mere
inaktiv.
Med alle dine forskellige dæknavne, er der jo efterhånden ingen der gider
svare på indlæg fra nogen som helst her i gruppen.

Hvad bliver det næste mon.
Du klæder dig ud i dametøj, for at kunne bruge dametoiletterne. På den anden
side - det er sgu nok ikke extremt nok for dig.

Torben

Fra : Sten Bo

Dato : 10-12-04 10:16

> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

plonk

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse

> Du fatter ikke, at du med "dit lille nummer" bare gør gruppen endnu mere
> inaktiv.

Jo det tror jeg han udmærket er klar over. Men han er ikke intesseret i gr.
eller camping men bruger os til et helt andet formål.

Der har tidligere være andre emner hvor det kammede over - men det er nu
overflødiget idet der er fundet en sag der virker usvigelig sikkert.

At man kom til at hente lidt camping og et andet navn ind må ses som et
resultat af, at opfordringen til la være med at svare - virker. Der blev sat
ny madding og krog på linen.

Der mangler så bare at vi ikke reagerer når der gis tilslag, altså rykkes.

Trix er ikke en variant af ven_ vel?

--
Dette effektive arbejde med fokusering har gjort,
at jeg er gået ned i handicap. Man skal dog altid være forberedt på

Fra : Trix

Dato : 10-12-04 10:39

> [...]
> ny madding og krog på linen.
>
> Der mangler så bare at vi ikke reagerer når der gis tilslag, altså rykkes.

Nu skuffer du mig Sten Bo. Har du nogensinde set min CapsLock gå amok ?
- eller set mig stave nægtelse med k (knægtelse) :0)

Din mistanke fik mig til at få kaffen galt i halsen for anden gang i denne
uge.

Hilsen Torben

Fra : Sten Bo

Dato : 10-12-04 12:14

"Trix" <mail@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> - eller set mig stave nægtelse med k (knægtelse) :0)
>
> Din mistanke fik mig til at få kaffen galt i halsen for anden gang i denne

Hej Torben

Det skyldes, at du, ikke bare ved at svare, men så svare uden først at
slette i det mindste dele af al hans G. i svaret, gentog det - og på den
måde fik G. ind i vores pc´ere alligevel. Spatbekæmpelse ved at sende
spatten en gang til, bare fra en ny afsendeadr.

Virkning præcis som da ven_ BB skiftede navn.

Og dermed til grin for dit eget budskab, dig selv og alle os andre der
prøver at slippe.

Du tager fejl hvis du tror, at forsøg på at gi manden ret, snakke efter
munden, henstillinger om fornuft eller grovheder - hjælper.

En Troll skal ties ihjel.

Når nu du har den holdning.

Hilsen Sten Bo

Fra : Trix

Dato : 10-12-04 12:55

> [...]
>
> Du tager fejl hvis du tror, at forsøg på at gi manden ret, snakke efter
> munden, henstillinger om fornuft eller grovheder - hjælper.

Hej Sten Bo

Du snakker i koder som jeg desværre ikke forstår.
Hvad er det jeg ikke har slettet eller har gentaget i denne tråd ?

Jeg tror efterhånden at du må være en anden end du udgiver dig for.

Hilsen Torben

Fra : Sten Bo

Dato : 10-12-04 13:58

> [...]
> Hvad er det jeg ikke har slettet eller har gentaget i denne tråd ?
>
> Jeg tror efterhånden at du må være en anden end du udgiver dig for.

Hej Torben

Beklager

Det går da ellers meget godt ser jeg

og nej, bestemt ikke -

Jeg er - Sten Bo
Hilsen og hygge

Fra : Trix

Dato : 10-12-04 14:18

Klip

> Hej Torben
>
> Beklager
>
> Det går da ellers meget godt ser jeg

Nu faldt 10'øren - eller 25'øren må det vel efterhånden være.

Havde ikke været opmærksom på, at jeg havde svaret over Verners indlæg og
fået skubbet hans tåbeligeheder med i min besvarelse.
Jeg plejer normalt at "klippe ud"
SORRY til alle Jer der har tåben i kill filter. Håber at tidspunket for min
besvarelse kan vel være lidt kompencerende.

Nå, nu må vi hellere fået lavet lidt seriøst resten af dagen.

Hilsen Torben

Fra : Sten Bo

Dato : 10-12-04 15:24

> Nå, nu må vi hellere fået lavet lidt seriøst resten af dagen.
>
> Hilsen Torben

Jeg håber du bære over, men det rykker hver gang

I outlook Express kan man også, "Ignorere samtalen". Der sættes en lille
færdselstavle ved tråden - og man slipper for at få flere indlæg ind.

Hilsen Sten Bo

Fra : Trix

Dato : 10-12-04 17:40

klip

> Jeg håber du bære over, men det rykker hver gang

Hej Sten Bo

Pas på med at bruge ord som aldrig, altid og hver gang.....................

Du finder ikke mange indlæg fra mig, hvor det er sket!
Du kan være heldige i de sidste par dage, hvor juletravlheden har taget
over.

Men nuvel - jeg skal tænke over det.

EOD herfra

Hilsen Torben

Fra : Sten Bo

Dato : 10-12-04 23:28

> [...]
>

> Du finder ikke mange indlæg fra mig, hvor det er sket!
> Du kan være heldige i de sidste par dage, hvor juletravlheden har taget

"det rykker hver gang" var skam en joke - indeklemt og samtidig et
fromt håb.
ikke lige rettet til dig, men de mange der læser gr. og i frustration vælter
noget ud. Jeg har bestemt også deltaget, ligesom nogle af de mest
rutinerede og velovervejede har ladet sig pisse af. At der er tavshed -
betyder ikke, at man ikke har forsøgt sig. Du er såment i bredt og
almindeligt selskab.

Tidligere var der en bunke henvisninger til netetikette, fut osv. og den kom
der så også en masse indlæg om - det syntes som om det i den grad
provokerede nogen og det gør det her måske også, men hvis alle, osv. - ku vi
snart gå på vandet.

Det vigtigste må være gensidig respekt og gode camping indlæg.

også EDO og hilsen
sten bo

Fra : Kim Jensen

Dato : 10-12-04 19:10

Jeg giver en flad 5,00 for den som klipper Verners telefonledning over.
Er godt klar over at man kan slette alle hans sure opstød, men fylder det
ikke lidt rigeligt
i ng efterhånden.
Lad os i få nogle ting her i gruppen vi alle kan bruge til noget.

Ca 3 mrd. til vores camping starter igen, nogen der ved hvor Verner holder
til. Vil helst undgå denne plads

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 10-12-04 22:40

I der hyler over Verners indlæg, er ikke en pind bedre selv.

En selvransagelse ville nok være på plads.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 12-12-04 01:16

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> wrote in message
> I der hyler over Verners indlæg, er ikke en pind bedre selv.

kan du begrunde det???

> En selvransagelse ville nok være på plads.

hmmm....kan du begrunde det?

selv har jeg forsøgt dialog med ham........var ikke muligt.

puttede ham blot i killfilter, hvilket jeg anser for min ret, men så skifter
han navn. Har du nogle gode argumenter for at man skal tvinge sine
synspunkter/ævl ned i halsen på folk??

Peter

Fra : Gismo

Dato : 12-12-04 18:35

Peter K. Nielsen wrote:

> puttede ham blot i killfilter, hvilket jeg anser for min ret,

Det er helt ok.

>men så skifter han navn.

Det må han ikke eller hvad?

> Har du nogle gode argumenter for at man skal tvinge
> sine synspunkter/ævl ned i halsen på folk??

Hvem påtvinger dig noget i halsen? Manden er jo
smidt i dit killfilter - kommer der flere må de jo bare
samme vej. Til Verners forsvar kan det nævnes
at synspunkter vedr. DCU ikke er OT, men han
ødelægger det for sig selv med tråde som denne
der er OT.

Jeg syntes at der bliver brugt alt for meget krudt på
tråde der er OT.

Gismo

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 12-12-04 20:06

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message

> Det er helt ok.

> Det må han ikke eller hvad?

Hvis formålet med at skifte navn er at lokke folk der ikke gider læse hans
øvl, til at læse det, så er det imho dårlig netikette

> Hvem påtvinger dig noget i halsen? Manden er jo
> smidt i dit killfilter

jamen det hjælper jo tilsyneladende ikke. Han skifter bare navn hvergang han
føler at nu er der ikke nogen der kan læse hans øvl

- kommer der flere må de jo bare
> samme vej.

For mig at se er eneste holdbare løsning at holde sig helt væk fra gruppen.

Til Verners forsvar kan det nævnes
> at synspunkter vedr. DCU ikke er OT,

Der er vist ingen der har beskyldt ham for at være OT, men det er sgu lidt
trættende at læse stort set det samme hvergang, og med capslock on hver
eneste gang.

Peter
Som nu holder en pause fra denne gruppe (da det er den eneste måde at blive
fri for verners skriv på) og derfor ikke vil svare på svar på dette indlæg

Fra : Per H

Dato : 12-12-04 23:13

On Sun, 12 Dec 2004 20:05:44 +0100, "Peter K. Nielsen"
<dukantro@nej.dk> skrev:

> - kommer der flere må de jo bare
>
>For mig at se er eneste holdbare løsning at holde sig helt væk fra gruppen.
¨

tjaa, men det burde ikke være nødvendig. man kan jo bare sætte subj i
killfilteret.

så hver gang der kommer en man ik kan døje, så sæt subj. i filteret.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : npw

Dato : 12-12-04 23:15

Citat:
"Jeg syntes at der bliver brugt alt for meget krudt på
tråde der er OT.
Gismo"

Som f.eks. i tråden "camping for begyndere"?
HIlsen Niels W.

Fra : Sten Bo

Dato : 13-12-04 11:17

"npw" <npw@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tråde der er OT.
> Gismo"
>

> Som f.eks. i tråden "camping for begyndere"?

Løsning: - start en ny tråd hvis emnet kan bære det,
og hvis det er uden for formålet med gr., futtes, flyttes der til relevant
gr.
f.eks netetikkette hvor denne debat nok hører hjemme.

Og så behøver man ikke blie sur når det foreslås - alle kan tilsyneladende
se behovet.
Etikette snak belaster gr.

Alle har vist "der var engang" overtrådt det hensigtsmæssige?

Uden at futte, ikke tilvænnet.

Sten Bo