DCU prioriteter!
Fra : HansHenrik

Dato : 09-12-04 12:39

Hvad med om DCU-huset skrev artikler, hvor DCU orienterer de 163.000
medlemmer om hvad resultatet blev af det første kontaktudvalgsmøde
BRANCEFORENINGEN -BRANCEN -DCU imellem?

HVORFOR ER RESULTATET HEMMELIGT FOR MEDLEMMERNE?

I stedet for denne orientering af EGNE medlemmer bruger DCU-huset
tiden til et NYT jubelskrift af Branceforeningens formand Poul
Neergaard! IGEN og IGEN !

Hilsen
verner

Fra : Tommy Hansen

Dato : 09-12-04 16:28

"HansHenrik" <cdebat@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hilsen
> verner

Dette forsøg ryger da også i "kill-filteret"

Fra : Trix

Dato : 09-12-04 16:39

Undskyld det er lidt OT, men ..........

Hvem f..... er nu HansHenrik.
Fik sgu kaffen galt i halsen, da jeg troede der var 2 af slagsen - Indtil
jeg så der stod hilsen Verner :0))

Er iøvrigt helt enig i, at DCU fint kunne informere fra udvalgsmøderne. En
pdf. ud på hjemmesiden.

Hilsen Torben

Fra : phk

Dato : 09-12-04 16:46

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg så der stod hilsen Verner :0))
>
> Er iøvrigt helt enig i, at DCU fint kunne informere fra udvalgsmøderne. En

Bemærk en af HansHenrik´s tidligere indlæg - vi slipper for ham i en periode
til sommer. Vi må sørge for ikke at holde ferie i samme periode, mens BB er
på laksefiskeri :)

Underligt, egentlig, ikke? Men det må være skæbnens uransagelige veje når
han nu forsøger at genere mig med at jeg lugter af skidtfisk - laks er måske
pænere?

Gud ledte efter Adam og Eva men fandt kun Adam. Hvor er Eva, spurgte Adam.
Hun vasker sig i floden. Åhh nej, sagde Gud, vi får aldrig lugten af
fiskene.

Nå, det var et sidespring :)
--
Per, Esbjerg

Fra : Verner

Dato : 09-12-04 17:50

On Thu, 9 Dec 2004 16:38:42 +0100, "Trix" <post@FJERNrisager-give.dk>
wrote:

>Hvem f..... er nu HansHenrik.
>Fik sgu kaffen galt i halsen, da jeg troede der var 2 af slagsen

Mon ikke Høvlen bare har kvajet sig gevaldigt ved at glemme at ændre
navn inden han sendte sit bavl )

Tsk tsk tsk.....

Verner

Fra : npw

Dato : 09-12-04 18:26

HansHenrik er faktisk god til at efterligne Verners måde at skrive på. Selv
stavefejl får han med (Branceforeningen)!
Hilsen
Niels W.

Fra : phk

Dato : 09-12-04 18:53

"npw" <npw@mail.dk> skrev i en meddelelse

> HansHenrik er faktisk god til at efterligne Verners måde at skrive på.
> Selv
> stavefejl får han med (Branceforeningen)!

Det var jo så en af de ting der ikke skulle have været fremme her! Des mere
vi fortæller ham om den slags des bedre kan han gemme sig.

--
Per, Esbjerg

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 09-12-04 20:06

"HansHenrik" <cdebat@hotmail.com> wrote in message
> [...]

kan du da for helvede ikke i det mindste lade værre med at skifte navn hele
tiden.

Der er jo en grund til at vi putter dig i filteret. Det er fordi vi ikke
gider læse dit ævl.

Eller er det din eneste chance for at nogen læser dit skriveri??

Er du nødt til på den måde at tvinge folk til at læse det du skriver??

Peter

Fra : Kim Olsen

Dato : 09-12-04 20:31

"HansHenrik" <cdebat@hotmail.com> skrev i en meddelelse
snip "det sædvanlige lort"

> Hilsen
> verner

Kære lille ven

Hvis du nu valgte et dæknavn som er nemt at huske - Bo eller Børgesen for
eksempel, så undgår du alle de problemer med at huske, hvad du nu gemmer dig
under for tiden.

Bare et godt råd.

Hilsen
Kim

Fra : Jørgen L.

Dato : 10-12-04 00:45

Og jeg som troede at jeg svarede en fornuftig person hmm.

plonk

Fra : Sten Bo

Dato : 10-12-04 09:29

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> Og jeg som troede at jeg svarede en fornuftig person hmm.
>
> plonk

Jeg kom til at grine, havde da en mistanke, og var lige ved at spørge Hvem
er hvem- Kan man ikke ta en ting af gangen.
Et godt svar er vel et godt svar.

mvh Sten Bo