Skandaler fra DCU-huset!
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 07-12-04 19:13

Hvorfor orienterer DCU-Huset ikke om campingpaspolitikken i 2005 ?

Jeg er overbevist om, at der i øjeblikket bliver lavet en rævekage fra
DCU-huset mod medlemmerne og kommende medlemmer. Mit gæt er, at nu vil
DCU-huset have alle til at betale for 2005 OG SÅ kommer oplysningerne
om, at det KUN er det "svenske" pas medlemmerne får i år 2005! Lur
mig om jeg ikke får ret.
Hvorfor bliver ALLE indlæg der omhandler campingpas CENSURERET væk i
DCU i dag?
JEG TROR DET ER FORDI DCU-HUSET ER VED AT TAGE RØVEN PÅ ALLE
MEDLEMMER, nul information om emnet, og den GAMLE information der er
på DCU hjemmeside er modsignede.
Et godt råd til Hans Henrik og ligestillede, lad være med at melde jer
ind før i har fået at vide hvilket campingpas DCU udleverer i 2005.
Hvis jeg var medlem ville jeg ikke betale mit medlemsskab for 2005 før
jeg vidste hvad det medlemsskab indebærer!

SKANDALE NR.2 !

Her næsten TO MÅNEDER før Branceforeningens formand Poul Neergaard
fylder 70 år (28 Januar)
har DCU-huset produkseret en JUBELARTIKEL IGEN om Poul Neergaard for
DCU medlemmerne penge I "DCU-MEDLEMMERNES FAGBLAD"! IGEN OG IGEN
lefler DCU for Poul Neergaard med JUBELARTIKKEL TO MÅNEDER før hans
fødselsdag. Jeg er ved at give dem ret som påstår at DCUs medlemsblad
ER Branceforeningens reklame og medlemsblad !! Det er til at brække
sig over at se hvordan DCU-huset lefler for Poul Neergaard og
Branceforeningen.(Et lille sidespring, hvorfor har DCU-medlemmerne
ikke fået at vide eller blevet orienteret om, hvad Bjarne Jensen har
aftalt PÅ DERES VEGNE med brancen på første kontaktmøde den 28.
november 2004 ? Hvorfor er det HEMMELIGT for DCUs medlemmer?)

SKANDALE NR.3.

DCUs formand Bjarne Jensen var indbudt som gæstetaler ved Isabellas
jubilæum ! Hvad taler så DCUs formand om ? Om fremtiden? NEJ...Om
visioner indenfor camping ? NEJ....Om nye tiltag ? NEJ.... Om nyheder
indenfor camping ? NEJ...
INTET om fremtiden , men KUN SELVROS om hvor "dygtige" de SELV MENER
DE HAR VÆRET i DCUs bestyrelse...SELVROS PÅ SELVROS ....KUN se bagud
hvad der ER sket INTET om fremtidens visioner og ideer ! NÅR INGEN
ANDRE ROSER DCUs Bestyrelse må de jo SELV gøre det!
At en formand kan stille sig selv op på en talerstol og gøre DCU så
grundigt til grin er ufatteligt.

Ja kære læser det var hele 3 skandaler ! det kan man da virkelig ikke
!

Afslutningsvis undrer det mig MEGET hvorfor DCUs
Informationschef/Chefredaktør afslutter sit defenitivt sidste indlæg i
DCU-medlemmernes medlemsblad "Min mening" med emnet, drukmåse på
toppen!
Hvorfor giver Jørgen Frøhlich DCU-medlemmerne denne afskedssalut ?
Og hvem er det artiklen handler om ? Drukmåse i Wiskeybæltet?
Er der nogen som kender begrundelsen for denne AFSKEDSSALUT?

Hilsen
verner