MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Komprimering af drev for at spare plads
Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 11-12-04 15:13

Hej NG,

Er der nogen her der har erfaringer med komprimering af et harddisk drev i
Windows XP SP2?

Både gode/dårlige/fordele/ulemper?

Jeg over nemlig at komprimere mit backup drev, som ikke nødvedigvis behøver
at være hurtigt da backupen kører når jeg ikke bruger maskinen.

Hvordan forholder det sig ved et totalt system crash - er beckup harddisken
(en 200GB usb i intern ramme) så til at komme i kontakt med igen og læse
igen efter geninstallation?

Hilsen

Jacob Jørgensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-12-04 17:53

Jacob Jørgensen wrote:

Den bedste hjælp til dig i denne gruppe:
http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html

Læs bla. "Hvad skal man gøre?"

og "Hvad skal man /ikke/ gøre?"

FUT er sat til dk.admin.netikette

Jesper G. Poulsen

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 11-12-04 18:02

Jeg har fået mine svar i dk.edb.hardware.drev, så der er ikke nogen der
behøver at gøre mere ved denne tråd.

Hilsen

Jacob Jørgensen