MS Windows
briani 27239
Administrator kode
Fra : TBent

Dato : 10-12-04 17:30

Hejsa

Hvis man ønsker at reperare sin windows instalation bliver man bedt om en
administrator kode, hvad er den sat til default, og hvor kan man ændre
denne?

Thomas

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-12-04 18:39

"TBent" <tbentsen@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis man ønsker at reperare sin windows instalation bliver man bedt om en
> administrator kode, hvad er den sat til default, og hvor kan man ændre

Den er sat til det, som man selv skrev, da man installerede. Skrev man ikke
noget skal man heller ikke bruge nogen kode senere.
Efterfølgende kan man ændre på koden i Kontrolpanel -brugerkonti.
Men det kræver jo, at man kender det oprindelige - hvis der var noget.

Kurt

Fra : TBent

Dato : 10-12-04 20:05

> [...]
> Efterfølgende kan man ændre på koden i Kontrolpanel -brugerkonti.
> Men det kræver jo, at man kender det oprindelige - hvis der var noget.

Jeg har ikke skrevet nogen kode nogen steder men den efterlyser stadig en og
det er ikke 1234 el. lign, jeg har prøvet en del uden held.
Så er der andre med en god ide?

Thomas

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-12-04 20:10

TBent wrote:

> Jeg har ikke skrevet nogen kode nogen steder men den efterlyser stadig en og
> det er ikke 1234 el. lign, jeg har prøvet en del uden held.
> Så er der andre med en god ide?

Har du prøvet at bare trykke på Enter? Altså uden at skrive noget.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : TBent

Dato : 10-12-04 21:39

> Har du prøvet at bare trykke på Enter? Altså uden at skrive noget.

Jep den beder bare om koden igen

Thomas

Fra : SA

Dato : 10-12-04 21:49

"TBent" <tbentsen@jubiimail.dk> wrote in message

> Jep den beder bare om koden igen
>
> Thomas

har du prøvet med "administrator" som kodeord(uden "")?

/SA

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-12-04 22:40

TBent skrev:

> Hejsa
>
> Hvis man ønsker at reperare sin windows instalation bliver man bedt
> om en administrator kode, hvad er den sat til default, og hvor kan
> man ændre denne?

Kan du ikke reparere via "Installation" istedet - så bliver man ikke bedt om
en kode!?
Hans

Fra : Pico

Dato : 10-12-04 23:58

Hans Paulin wrote:

> Kan du ikke reparere via "Installation" istedet - så bliver man ikke
> bedt om en kode!?

Det må nok udybes lidt.Du skal ikke vælge at reperere første gang du
møder det efter du har bootet på Win XP cd'en men gå videre og vælge
installere, her kommer du så senere til muligheden for at reperere og
der forlanges ingen kode hvis du ikke har indtastet en.
Pico

Fra : Steen Wrem

Dato : 11-12-04 21:24

On 10/12/04 23:58, in article 31uo46F3fivdnU1@individual.net, "Pico"