MS Windows
briani 27239
Windows kan ikke sorteres efter navn
Fra : Svend Tingleff

Dato : 09-12-04 18:32

Min Windows XP HE SP2 kan ikke sorteres korrekt efter navn. Ca. halvdelen af
undermapperne ligger korrekt for sig i navneorden, men resten af
undermapperne lægger sig i navneorden blandt filerne. Ved sortering i
datoorden ligger alle undermapperne korrekt først.

En mulig følgevirkning er, at undermappen Fonts ikke frigiver alle
skrifttyper til tekstbehandlingsprogrammerne, hvilket er højst irriterende.
Der er tilsyneladende ingen forskel på konfigureringen af de manglende
skrifttyper i forhold tril de eksisterende skrifttyper.

Kender nogen dette problem?

Venlig hilsen
Svend

Fra : Asle Bjerva

Dato : 09-12-04 21:47

"Svend Tingleff" <tingleff@webspeed.dk> skrev i melding
> [...]
> irriterende. Der er tilsyneladende ingen forskel på konfigureringen af de
> manglende skrifttyper i forhold tril de eksisterende skrifttyper.

Forsøk å laste ned TweakUI fra Microsoft, installer og velg repair (font
folder).
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no