MS Windows
briani 27239
hvad er det ?
Fra : Vilhelm Johansen

Dato : 09-12-04 17:11

På mit c-drev i mappen:

C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download

ligger der en hulens masse data, der tilsammen fylder godt 800 mb.

Hvad er det?
Hvor kommer det fra?
Kan jeg slette dem uden at få problemer?

Hilsen Vilhelm

Fra : John

Dato : 09-12-04 18:31

"Vilhelm Johansen" skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvad er det?
> Hvor kommer det fra?
> Kan jeg slette dem uden at få problemer?

Det ved jeg ikke, men kør evt Diskoprydning, og:
http://www.snapfiles.com/get/glocktemp.html
samt: http://majorgeeks.com/download.php?det=4134 det kan sikkert frigøre
nogle MB.

Mvh John

Fra : Vilhelm Johansen

Dato : 09-12-04 20:23

> Det ved jeg ikke, men kør evt Diskoprydning, og:
> http://www.snapfiles.com/get/glocktemp.html
> samt: http://majorgeeks.com/download.php?det=4134 det kan sikkert frigøre
> nogle MB.

Det er sikkert nogle fine programmer, men det var nu ikke ret meget de kunne
finde på min pc.

Og ingen af dem var i mappen C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download og
undersøge noget der - så jeg er ligevidt:

Hvad er indholdet af ovenstående mappe - og kan man bare slette lortet ?

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 09-12-04 20:38

On Thu, 9 Dec 2004 20:23:25 +0100, "Vilhelm Johansen" <evj@yahoo.dk>
wrote:
klip

>Og ingen af dem var i mappen C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download og
>undersøge noget der - så jeg er ligevidt:
>
>Hvad er indholdet af ovenstående mappe - og kan man bare slette lortet ?

Det tør jeg ikke sige, men jeg tror det,
jeg åbnede nogle stykker i notepad, og imellem alt koderodet,
kunne jeg se at nogle var-TILLÆG TIL SLUTBRUGERLICENSAFTALE,
og andre påhæng efter programmer jeg havde downloadede
prøv at åbne nogle stykker, eller slet 25 ad gangen, og lad dem
ligge i papirkurven et stykke tid,
der er sikkert andre med mere elegante løsninger
mvh Ebbe

Fra : hcma

Dato : 09-12-04 20:34

"Vilhelm Johansen" <evj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad er det?
> Hvor kommer det fra?
> Kan jeg slette dem uden at få problemer?

Du skal ikke slette dem - det er en hulens masse sys og dll filer (det hele
er windows ting).
m v h
hc

Fra : Søren V. Pedersen

Dato : 09-12-04 21:00

> [...]
>
> Hvad er det?
> Hvor kommer det fra?
> Kan jeg slette dem uden at få problemer?

Det er downloadede opdateringer - f.eks. SP2. Jeg studsede over det samme og
forsøgte så at slette dem - det gav ingen problemer.

Hilsen
Søren