MS Windows
briani 27239
P3 i Media Player 10??
Fra : KH

Dato : 09-12-04 13:31

Er det bare mig eller er det umuligt at finde P3 på Media Player 10??

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-12-04 14:06

"KH" <NoMail@For.Me> skrev:
> Er det bare mig eller er det umuligt at finde P3 på Media Player 10??

Her er et direkte link til P3.

http://www.dr.dk/netradio/p3-wmp-20.asx

Mvh

Karsten

Fra : Anders Hansen

Dato : 09-12-04 16:21

Eller http://www.dr.dk/netradio/p3-wmp.asx hvis man hører det i 64kbit
istedet

Anders Hansen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-12-04 22:31

"KH" <NoMail@For.Me> skrev i en meddelelse
> Er det bare mig eller er det umuligt at finde P3 på Media Player 10??
>

> --
> Mvh
>
> Klaus Høngaard
> Klaus@FJERNHoengaard.dk

Hej Klaus
Jeg kan godt finde den i Media Player 10.
Du trykker selvfølgelig på Radio Tuner. Under tilgængelige stationer kunne
jeg ikke lige se den, men da jeg klikkede på pil ned ude til højre for DR
Klassisk, så skiftede den navn til DR P3, og det er faktisk den der spiller.
Du må ikke spørge hvorfor.
Dernæst prøvede jeg at søge på p3 ovre til højre, og så dukkede den op
3 gange. Med hastighed 28, 56 og 100.
Hils varanen

Kurt

Fra : Neuhafen

Dato : 10-12-04 09:48

Hvordan er det liiiige at man får en opdateret liste over tilgænglige
radiostationer...

Når jeg trykker på radio knappen, får jeg kun Sky Radio frem...

Neuhafen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-12-04 18:46

"Neuhafen" <neuhafen@camelclub.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det liiiige at man får en opdateret liste over tilgænglige
> radiostationer...
>
> Når jeg trykker på radio knappen, får jeg kun Sky Radio frem...

UPS, jeg opdagede lige, at jeg stadig bruger version 9, så der er nok ændret
noget.

Kurt

Fra : KH

Dato : 11-12-04 11:02

> UPS, jeg opdagede lige, at jeg stadig bruger version 9, så der er nok
> ændret
> noget.

Ja, ja Kurt du har nu altid været lidt bagud

God jul og hils fruen!!

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk

Fra : KH

Dato : 11-12-04 11:02

Du skal trykke på "guide". Derefter "radio". Så på "radiotuner" (står med
småt i højre side). Her har du så den gamle version af afspilleren. Ikke
særligt logisk men det virker.

Klaus Høngaard
Klaus@FJERNHoengaard.dk