MS Windows
briani 27239
Virtpart.* fil.
Fra : Hardy Laursen

Dato : 09-12-04 10:00

Hej Alle !

Jeg har en fil på min PC der hedder " Virtpart.dat " hvor kommer den fra,
den er installeret medio Nov 2004, men jeg ved ikke hvor fra, det ser ud til
det er en data fil, men det gør ikke noget jeg fjerner den, Computeren køre
alligevel.

Har spyware, virus opdateret program.installeret. (:-{>>

Mvh.
Hardy Laursen

Denne e-mail er blevet kontrolleret for computervirus.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-12-04 16:10

http://www.google.com/search?q=virtpart

> Denne e-mail er blevet kontrolleret for computervirus.

??

Du har ikke sendt en email og en _ren_ tekstfil kan ikke rumme virus.

Jesper G. Poulsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-12-04 16:33

Hardy Laursen skrev:

>Jeg har en fil på min PC der hedder " Virtpart.dat " hvor kommer den fra,

Iflg. Google, er det Ghost, der laver den.

http://www.abxzone.com/forums/archive/index.php/t-66613.html

--
Knud