MS Windows
briani 27239
Fjernskrivebord på XP Home
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-12-04 20:43

Er det muligt at tilkoble sig en XP Home via fjernskrivebord (med
lidt tricks og/eller nogle patche) ? - evt. et (gratis) alternativ ?

"Nogen gange kan ens liv godt føles som et puslespil, hvor brikkerne
bevæger sig og skifter farve og størrelse når man rører dem."
- Emme, http://emme.dk/2003_11_01_arkiv.html#106840650828914899

Fra : Calle.

Dato : 08-12-04 22:10

www.realvnc.com

--
Calle.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-12-04 13:01

"Calle." <fake@fake.fake> wrote in

> www.realvnc.com

Det ser rigtig lækkert ud, tak for linket - det skal prøves :)

"Be nice to nerds - you might end up working for one"

Fra : Lars HT

Dato : 09-12-04 13:43

"Calle." <fake@fake.fake> wrote in message

> www.realvnc.com

Ellers kig på Remote Administrator (www.radmin.com). Den er meget hurtig og
enkelt opbygget!
Bruger den selv og er meget tilfreds, men den koster 2-300 kr!

Lars

Fra : Calle.

Dato : 09-12-04 18:54

Lars HT wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> wrote in message

> Ellers kig på Remote Administrator (www.radmin.com). Den er meget
> hurtig og enkelt opbygget!
> Bruger den selv og er meget tilfreds, men den koster 2-300 kr!

Den kan da umuligt være enklere end VNC, som oven i købet er gratis.
--
Calle.

Fra : Lars HT

Dato : 09-12-04 19:43

> Den kan da umuligt være enklere end VNC, som oven i købet er gratis.

Det har jeg nu heller ikke påstået! Glemte, at den også mestrer
filoverførsel! Det ved jeg ikke om VNC gør???

Lars

Fra : Calle.

Dato : 09-12-04 23:30

Lars HT wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> wrote in message

> Det har jeg nu heller ikke påstået! Glemte, at den også mestrer
> filoverførsel! Det ved jeg ikke om VNC gør???

Aner det ikke, har aldrig haft brug for det. Bruger FTP
--
Calle.

Fra : Lars HT

Dato : 09-12-04 23:58

> Aner det ikke, har aldrig haft brug for det. Bruger FTP
> --

Okay, smag og behag!

Lars

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-12-04 22:44

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.dk> wrote in

> Bruger den selv og er meget tilfreds, men den koster 2-300 kr!

Det er så også mere end jeg vil give for det.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898